Wat is er nieuw

Goede dag Allemaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter RichardH
  • Startdatum Startdatum
R

RichardH

Guest
Hoi allemaal
Even voorstellen
Ik ben bezig met het opzetten vam een nieuwe aquaruim juwel 240 nu zit ik met een paar vragen
ik wil een buiten filter plaatsen welke raden jullie aan?
en ik zie dat er heel veel licht uit deze bak komt jullie een idee hier voor

Welkom Richard.

Welkom Richard en je vragen kun je denk ik beter stellen in de daarvoor bestemde secties want daar lezen meer leden je vraag.

Welkom! Veel licht hé, die rio! Voldoende plantwnvoeding en drijf planten werkt hier goed🙂 succes met het indraaien!

Welkom!

Welkom!

Of je Rio veel licht geeft en ook het juiste licht geeft hangt helemaal af wat je met de bak van plan bent. Welke planten komen erin en welke levende have. Planten "zien" het licht sowieso heel anders als wij. Ik zou je dan ook willen aanraden om alvorens je iets aanschaft je goed te informeren wat je dieren en planten vragen om goed te kunnen leven. Wat planten betreft is dit eenvoudig te zien bij de online aanbieders die vaak bij elke keuze een duidelijke omschrijving geven. Kan en wil je hier aan voldoen, ook qua hardware, dan is de plant geschikt voor je. Hou er ook rekening mee dat sommige planten vragen om veel licht én CO2! Wil je dit (nog) niet laat dan die planten voor wat ze zijn. Op deze manier voorkom je veel (aanvangs-)problemen.

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan