Goede filter voor 60cm bak?


B

Blossom

Guest
Ik heb een aquaflow 200 overgenomen van iemand en die vandaag in mn 60cm bak gehangen, maar mn planten vliegen er zowat uit door de stroming :oops:
Ik heb het al geblokkeerd met een stuk kienhout maar vind hem ook erg brommen.
Zijn er stillere en wellicht kleinere filters bijv een aquaflow 100 of is die te klein? Ik kon ook een Eheim krijgen maar volgens mij is die net zo sterk toch? Was volgens mij een Eheim 2008. Best wel groot log vierkant ding.
 
Ik heb vaak als tip gekregen hier de Eheim Pick up.
 
Of je kan ook een simpele buitenfilter kopen bv: de jblcristalprofi e401... of een eheim basic...
 
Ja,dat kan.
Eheim 2211.
 
:sorry: haha sorry bertus ik zeg weer is wat zonder feiten te checken
 
Nee, had je gelijk in.
 
Bedankt voor de reacties!

Is die Eheim dan niet net zo sterk als de 200 die ik nu heb hangen? Ik heb hem nu een beetje op het raam gericht want mijn drijfplanten vliegen anders door de bak heen zo sterke stroming komt eruit en hij staat op minimaal.
 
Niet egt want de eheim filter 150l-300l ik heb een jbl cristalprofi e701 draaien op een 60cm bak en dat is geen probleem voor mij ... aan jouw de keus natuurlijk... als ik jouw was zou ik dan toch maar de eheim classic 150 nemen :D
 
Die eheim pickup bedoel ik, sorry

Buitenfilter durf ik nog niet zo goed aan, want dat ziet er allemaal nogal high-tech boven mn pet uit :D
 
Buitenfilter installeren is zo gepiept en is ook nog eens makkelijker schoon te maken
 
Heb je google afbeeldingen? vul dan in Eheim pick up.
 

Terug
Bovenaan