Goede Morgen Topic

Onze kinderen leerden al op de lagere school typen. Scheidegger, meen ik. Wij daarentegen hadden op de lagere school een inktpotje rechtsboven in je tafeltje. Daarin doopte je je pen. Ooit blies ik eens in zo'n inktpotje. Dat was geen goed idee, ik zat onder de inkt. Ook de meester kon er niet om lachen, een paar fikse lellen om mijn oren werden uitgedeeld. Toen kon dat nog...

Onze kinderen leerden al op de lagere school typen. Scheidegger, meen ik.

Wij daarentegen hadden op de lagere school een inktpotje
Ik ben uit de periode van de Pelikan vulpennen :)
Typen heb ik mezelf thuis geleerd, gebruikte een boek dat een zus op de huishoudschool gebruikt had.

Begon als sd-sd-sd-sd
sf-sf-sf-sf-
dk-dk-dk-dk

:D

Ik weet niet meer hoe oud ik toen was, maar blijkbaar vond ik het zo leuk dat ik mezelf door dat hele boek heb gewerkt.

ik zat onder de inkt
Hahaha ik zie het al helemaal voor me. Was dat nog Ecoline?
Heb er ooit mee proberen te schrijven. Zo'n houten "stokje" met het kroontje erop, kroontjes die je kon vervangen. Bakte er niets van, veel gekras over het papier.

Middag
Komt me bekend voor dat Typen was gauw gebeurt bij mij niet om het Typen zelf maar om de lerares deze vond het nodig om de hele parfumfles ieder keer voor de les op zich zelf leeg te spuiten
Krijg er nog koppijn van als :stars: ik er aan terug denk.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Middag mensen. Ik weet nog wel dat ik typen kreeg toen ik 14 was en we maar rond de 80 of 100 aanslagen hoefden te hebben. Nou ja met als resultaat dat we nu vingervlug zijn :D :D

;)Ach, het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer nacht....
;)Ach, het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer nacht....
Ik ben uit de periode van de Pelikan vulpennen :)
Typen heb ik mezelf thuis geleerd, gebruikte een boek dat een zus op de huishoudschool gebruikt had.

Begon als sd-sd-sd-sd
sf-sf-sf-sf-
dk-dk-dk-dk

:D

Ik weet niet meer hoe oud ik toen was, maar blijkbaar vond ik het zo leuk dat ik mezelf door dat hele boek heb gewerkt.

Hahaha ik zie het al helemaal voor me. Was dat nog Ecoline?
Heb er ooit mee proberen te schrijven. Zo'n houten "stokje" met het kroontje erop, kroontjes die je kon vervangen. Bakte er niets van, veel gekras over het papier.
Een kroontjespen inderdaad. Wanneer drie keer een acht scoorde voor het schoonschrijven mocht je met groene inkt schrijven. Twee achter elkaar met groene inkt schrijven betekende, het voor mij onbereikbare ideaal, met rood schrijven. Pas veel later begon ik aan Kalligrafie. Als er dan ergens een bordje voor gemaakt moest worden wist men me te vinden. Helaas ook dat is voorbij, in de tijd van computers zijn er veel meer, eenvoudige, mogelijkheden.

Pas veel later begon ik aan Kalligrafie.
Wat grappig dat jullie dan met verschillende kleuren inkt mochten schrijven. Schoonschrijven was wel een vak apart. Nu je kalligrafie benoemt, ik herinner me nu dat ik ooit een boekje heb gekocht of uit de bieb had en het ook geprobeerd heb. Natuurlijk niet weggelegd voor iemand die amper de kroontjespen kan hanteren. Wel leuk om mee bezig te zijn. Het resultaat is indrukwekkend als je het goed beheerst.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Wij zijn ook wel tevreden over Schoonenberg in het algemeen al is er altijd soms wel iets maar ja dat hou je overal wel. Bij echt urgente zaken staan ze wel voor je klaar.

Wij zijn ook wel tevreden over Schoonenberg in het algemeen al is er altijd soms wel iets maar ja dat hou je overal wel. Bij echt urgente zaken staan ze wel voor je klaar.
Dat is fijn John. Had ik maar eerder voor Schoonenberg gekozen, zijn nog goedkoper ook. De manier waarop ik benaderd werd is zoveel anders. Even afwachten hoe de slaapdoppen passen

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Op de prijs heb ik niet zo gelet want de gehoortoestellen van Jurgen werden vergoed maar die kosten per 2 ook nog 1320 euro.

Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt NicoleE, dat is in mijn ogen 1 van d ebelangrijkste factoren als het gaat om klantenbinding.

Hier alles ondertussen weer ververst en mutsen en wanten uitgedeeld :D

Ik zit rechtop te slapen, ga een kort tukkie doen.

Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt NicoleE, dat is in mijn ogen 1 van d ebelangrijkste factoren als het gaat om klantenbinding.
Ja dat is zo Antje, en over HA had ik de eerste keer dat ik de deur uit liep al een verkeerd gevoel, lees: spijt

Hier alles ondertussen weer ververst en mutsen en wanten uitgedeeld :D
Dat dan toch weer wel :D

Aqua(s)chat-room
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • TonHageraats:
    Anderkleurtje gebruikt :D
    Link
  • NicoleE:
    Ja ik zie wit op donkere achtergrond, en jij? Toch niet wit op wit?
    Link
  • TonHageraats:
    Ik zie jouw teksten als wit op wit, pas als ik selecteer kan ik het lezen.
    Link
  • NicoleE:
    Hmmm hoe zet ik dat terug naar standaard?
    Link
  • TonHageraats:
    Via settings, kleur aan klikken en het gummetje gebruiken.
    Link
  • NicoleE:
    Ik ga proberen, zoefkes... en bedankt!
    Link
  • NicoleE:
    Test test
    Link
  • TonHageraats:
    Prima zo :thumbs:
    Link
  • NicoleE:
    Dank je Ton
    Link
  • TonHageraats:
    Ik ga weer even wat doen. laters.
    Link
  • jessicapilon:
    Ja op de donkere ondergrond zag ik het wel goed :D :D
    Link
  • jessicapilon:
    avond allemaal
    Link
  • Link
  • jessicapilon:
    avond Stevy
    Link
  • Hoogheid:
    Een hele goede avond allemaal!
    :koffie:
    Link
  • jessicapilon:
    avond Hoogheid
    Link
  • Link
  • jessicapilon:
    Het is al wat aan het afkoelen gelukkig
    Link
  • Hoogheid:
    Ja, het begint eindelijk dragelijk te worden buiten. Wij hebben praktisch de hele dag volle zon in onze tuin, heerlijk maar vandaag wat warm. Dus ik heb de schaduw opgezocht onder een boom waar een koppeltje duiven een het bouwen is aan een veilig nestje vermoed ik. Het was een fijne dag vandaag.

Hoe zag jullie dag eruit vandaag?
    Link
  • jessicapilon:
    zoals elke dag zo ongeveer maar dan doen we alles een tandje langzamer met die warmte
    Link
  • jessicapilon:
    moge allemaal
    Link
  • jessicapilon:
    middag allemaal
    Link
  • jessicapilon:
    avond
    Link
  • DenDaFF:
    Hey, ben even niet actief geweest op het forum. Update ziet er goed uit! Paar puntjes die ik wel gemerkt heb hier: forum reageert hier opmerkelijk trager? Via smartphone krijg ik steeds (na enkele sec al) doorverwijzing naar reclame pagina. Nog mensen die dit hebben?
    Link
  • DenDaFF:
    verder, toppie ! :-)
    +1
    Link
    DenDaFF: verder, toppie ! :-) +1
    Bovenaan