Goede Morgen Topic

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Avond allemaal

Daarnet kwam ik een item tegen over f.lux, een programmaatje om je scherm wat geler te maken zodat je 'savond beter kan slapen. Wie het scghreef weet ik niet want ik kan het item even niet terugvinden maar in Windows ben je zo'n programma niet nodig. In Windows heb je al de nachtlamp die automatisch hetzelfde doet van zonsondergang tot zonsopgang. Dit als extra informatie.
Misschien een domme vraag maar waar vind ik die nachtlamp?

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Morge,
Het vissen eten, mijn eigen eten al weer binnen en een bezoekje aan de gamma gedaan.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Nou we hadden vanmorgen lekker de zon erbij Peter maar die is volgens mij op weg naar het Haagse :D

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Ja dat is dus net als hier peter maar goed het is tot nu toe wel droog en dat is ook al heel wat.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Hier grijs maar droog.
Op Buienrader zie je wel de buien dichtbij komen maar lossen op net voordat ze hier zijn, dus zullen wel boven Purmerend leeg lopen :D

flipper34

AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
56
Morgen
Doen ze goed Ton is hier maar als genoeg gevallen de laatste tijd.

Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
68
Website
aquaforum.nl
Avond allemaal

Misschien een domme vraag maar waar vind ik die nachtlamp?
Er zijn alleen maar domme antwoorden... ;) Start-Instellingen-Systeem. Optie Beeldscherm geeft de mogelijkheid tot helderheid wijzigen en de nachtlamp aan te zetten. De laatste blijft z'n werking dan doen van zonsondergang tot zonsopgang. Maar ook die tijden kan je wijzigen.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Net gelijk maar even wat kabels vast gezet en netjes langs de plinten gewerkt, weer wat van de grond af en vastzittend :thumbs:

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Ik las het Thea, zal nog wel een vervolg op komen over de overwegingen en de toestand.

Bovenaan