Goede Morgen Topic

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Ja dit kan natuurlijk niet hé, die potten hangen niet symetrisch, tis nu net niks zeg maar, had dan 1 van de twee potten een flink stuk hoger of lager gehangen dan de ander, mijn vader had dit geclasificeerd als broddelwerk :D
Ik heb slim gebruik gemaakt van boorgaten welke al in de muur zaten, en ik denk dat ik de plant iets hoger ga zetten en deze 2 bakjes weg ;)

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Ja dit kan natuurlijk niet hé, die potten hangen niet symetrisch, tis nu net niks zeg maar, had dan 1 van de twee potten een flink stuk hoger of lager gehangen dan de ander, mijn vader had dit geclasificeerd als broddelwerk :D

Ook goeiemiddag overigens
Misschien kun jij Ton een handje helpen en de boel gaan corrigeren :D :D

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Vanmiddag kwan de loodgieter.
Kreeg gisteren een telefoontje van het bedrijf dat ze het niet gingen redden en of ze een andere afspraak met me konden maken. Ze haalden het niet tussen 12 en 15 uur.
"Oh, ik heb op staan tussen 13 en 15 uur" zeg ik.

Krijg ik als reactie dat dat prima is en dat er dan verder geen probleem is :S

Nou jullie weer :D

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
dank je John. En het was heerlijk. Dat heeft Albert lekker klaargemaakt.

en nu ff uitbuiken. Vanavond met de ega naar de film Midway, de zoon heeft een verjaardagsfeestje van een klasgenote.
Fijne avond Albert

De man die mijn kraan kwam repareren vertelde me overigens dat de kraan een tijdbommetje was. Er was een rubber bijna helemaal weggesleten en elk moment had de kraan kunnen gaan spuiten. Zonder dat ik hem dicht had kunnen draaien. Natuurlijk wel met de hoofdkraan, maar ojee wat zou dat een waterballet gegeven hebben.

Lid geworden
28 mrt 2017
Leeftijd
49
Avond iedereen ,

Ton als ik jou een plezier kan doen met die grote vaas van 2 m lang daar tegen de muur te komen afhalen ?

Bovenaan