Goede Morgen Topic

Lid geworden
1 dec 2019
Leeftijd
31
Mogguh. Hier ook droog maar wat doet die wekker pijn in de ochtend. Ben er echt niet voor gemaaakt

Lid geworden
1 dec 2019
Leeftijd
31
helaas vind mijn collega die nachtdienst heeft en mij verwacht dat geen goed idee

Lid geworden
3 jan 2009
Leeftijd
59
Valt niet mee om wakker te worden vandaag. Was al heul vroeg wakker met hoofdpijn, dus maar een paar pcm erin. zojuist nog ff een poos geslapen weer, maar dat ik dr nou fitter van wordt....helaas niet. Hopelijk wordt het nog een tijdje droog om naar buiten te gaan. Frisse lucht inademen,

TS
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Mogge John, weet niet of jij al op deze vroege ochtend aan bepaalde knoppen heb gedraaid maar teksten zijn weer normaal :petjeaf:
Nou ik zat in de chat en daar kregen we voor een paar minuten rare codes maar ja dat heb ik even snel opgelost :D :D ;)

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Middag allen.
Net even bij de LFS geweest en zag nog een grappig plantje,

Nesaea pedicellata / http://www.ciliata.nl/index.php/flora/52-nesaea

2020-01-14 12.19.44.jpg
2020-01-14 12.19.47.jpg

De stengels waren in de winkel nog veel roder en het blad licht groen, dat komt niet helemaal over op de foto.

Lid geworden
30 jan 2018
Middag folks, nou zojuist het leasecontract ondertekend voor de e-bike, ook een testrit gemaakt en bevalt prima, nu wachten totie geleverd word

Lid geworden
30 jan 2018
Middag John, ja ben er best blij mee, alleen de levertijd is heel lang maar krijg dan in de tussentijd een leenfiets

Bovenaan