Goede Morgen Topic (1 Viewer)

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 jan 2019
Veelgestelde vragen

Bij welke klachten moet je thuisblijven?
Bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn) moet je thuisblijven. Ook bij hoesten, benauwdheid, verhoging/koorts of bij plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping).

Lees meer over de symptomen op De ziekte COVID-19
Bron https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/vragen-antwoorden
Ik weet wat je zegt. Maar als je even leest wat ik zeg. Het is 1 dag. En dit heb ik altijd dus ook vorig jaar en ook vorige keer. Toen heb ik mij toch laten testen. En was negatief. Dit puur voor zekerheid van andere. Maar verkoudheid is nu zowat al weg..

Maar ik snap wat je schrijft.

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
57
Avond
Vanmorgen in de supermarkt ontsnapte mij een nies man wat een gezichten gelijk :eek:
Na het bootschapen doen gelijk de slechte daad :juggle:;) weer goed gemaakt door een hond te redden die los op de weg liep bijna door twee andere auto´s werd aangereden gelukkig reed ik niet zo hard en kon op tijd stoppen.
Deed de deur open en hop daar zat mevrouw prinsheerlijk op de achterbank maar ja wat nu gelukkig kwam er een buurt bewoner vragen of ie aangereden was nee maar ja van wie is het mooi beest dat wist de mevrouw gelukkig.
Hond afgeleverd bij zijn baasjes gelukkig waren ze thuis en blij.
Zelf ook blij dat het zo goed afgelopen is alleen wel een dubbel gevoel nu want het was een prachtige Friese stabij Schermafdruk op 2020-06-29 19-55-21.png en laat ik die nu zelf ook heel lang hebben gehad.
Wist niet dat ik dat beest nog steeds mis is al zon 40 jaar gelden maar toch:(

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 jan 2019
Avond
Vanmorgen in de supermarkt ontsnapte mij een nies man wat een gezichten gelijk :eek:
Na het bootschapen doen gelijk de slechte daad :juggle:;) weer goed gemaakt door een hond te redden die los op de weg liep bijna door twee andere auto´s werd aangereden gelukkig reed ik niet zo hard en kon op tijd stoppen.
Deed de deur open en hop daar zat mevrouw prinsheerlijk op de achter bank maar ja wat nu gelukkig kwam er een buurt bewoner vragen of ie aangereden was nee maar ja van wie is het mooi beest dat wist de mevrouw gelukkig.
Hond afgeleverd bij zijn baasjes gelukkig waren ze thuis en blij.
Zelf ook blij dat het zo goed afgelopen is alleen wel een dubbel gevoel nu want het was een prachtige Friese stabij Bekijk bijlage 302108 en laat ik die nu zelf ook heel lang hebben gehad.
Wist niet dat ik dat beest nog steeds mis is al zon 40 jaar gelden maar toch:(
Ja ik zie dat ook als iemand buiten of in de winkel niest of kucht zie ik ze allemaal omkijken. En kijken haha. Het is het nieuwe a.......

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 jan 2019
Morgen!

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Website
andijkernieuws.net
Goedemorgen aquaforummers.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Goedemorgen allemaal

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
57
Goedemorgen
Is hier grijs maar wel droog en de temp is zeker aangenaam te noemen zowel binnen als buiten.

stefanC

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
28 mrt 2017
Leeftijd
50
Goedemiddag iedereen

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 jan 2019
Middag

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Middag allemaal

even pauze. Spulletjes voor de kringloop aan het verzamelen en dan blijk je ineens heel veel 'troep' te hebben liggen.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Moet je hier eens op de zolder komen Nicole :br: :br:
Het is vreselijk John. Ik geef nou niet eens alles mee. Kan ik rustig kijken wat er de tweede ronde mee kan.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Ja hier is dat net zo en de kids willen nooit iets weggooien dus dat gaat eerst de zolder op tot ze jaren later zeggen daar ben ik te oud voor dus waarom heb je dat bewaard :DD :DD
Sommige dingen zijn wel leuk om voor later te bewaren. Zo had mijn moeder tekeningen van mij bewaard, helaas ergens zoek geraakt.

Users Who Are Viewing This Onderwerp (Users: 0, Guests: 1)

Bovenaan