Goede Morgen Topic (1 Viewer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
kroegen zijn hier open tot 23 uur en je mag met 4 aan 1 tafel zitten .
Enkel in Brussel zijn kroegen dicht , maar je kan wel op restaurant gaan tot 1 uur .
En dan gaan we toch tafelen.. :D
Met John erbij ;) eat and ditch right?

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41

RichD1011

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 december 2015
Leeftijd
26
Avond.

Net bij thuiskomt geconstateerd dat 1 van de "Yellows" ondersteboven in de bak lag... levend maar al wel aangevreten.
wat zijn vissen toch kannibalistisch ingesteld :juggle:

vis in kwestie maar afgemaakt.

quistero

Well-known member
Lid geworden
28 september 2016
Gaaaap! Goedemorgen.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Goedemorgen allemaal

John, wat je ook kunt proberen en bijna niets kost is 'Baking Soda' (In veel supermarkten te koop van het merk Arm & Hammer) door de gaatjes van het putje schudden. Die baking soda kost dacht ik €1,49 per 500 gram. schudden. Half uurtje zijn werk laten doen en dan azijn erover gieten. Geeft veel bruis. Heb daar redelijke ervaring mee bij het afvoerputje van de douche. Ik krijg hiervan het roostertje niet meer los.
Met de baking soda en azijn kwam ook wat troep omhoog uit het putje.

Uiteindelijk vond ik het effect niet goed genoeg en heb toen toch naar een chemisch goedje gegrepen. Destop gel, in paarse fles. Probleem (letterlijk?) opgelost. Gaat niet bruisen/spetteren is is daarmee een klein beetje veiliger dan ontstopper met van die korrels.

Afvoer zat ver dicht dus denk dat daarom zo'n huismiddeltje niet toereikend was.

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Moge Nicole en ik heb er vannacht al chloor in gegooid maar het heeft geen effect gehad. Nou ja normaal vul ik de wasbak ook niet helemaal maar als ik hout schoonmaak dan laat ik hem vaak wel doorlopen en dat moet ik nu maar even niet doen tot het nieuwe aanrecht erin zit. Dat rooster loopt wel door maar als ik de straal maximaal open doe dan is dat teveel om te verwerken. Het is niet zo dat hij niet doorloopt.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Dat rooster loopt wel door maar als ik de straal maximaal open doe dan is dat teveel om te verwerken. Het is niet zo dat hij niet doorloopt.
Zo was dat bij mij toen ik de tweede keer aan de afvoer begon inderdaad ook. Was net nog genoeg om de volle straal van de douche te verwerken - maar moet erbij zeggen dat die straal niet erg krachtig is.

Nou zeg, draai het nummer van de woningstichting, vermoedde dat gezien het tijdstip nog dicht zouden zijn. Dat werd ook als eerste gemeld via het 'bandje'. Laatste zin was iets als "onze openingstijden kunt u vinden op www.naamwoningstichting.com.
Waarom vermelden ze nou niet gewoon de tijden :confused:

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 augustus 2011
Leeftijd
66
Nou zeg, draai het nummer van de woningstichting, vermoedde dat gezien het tijdstip nog dicht zouden zijn. Dat werd ook als eerste gemeld via het 'bandje'. Laatste zin was iets als "onze openingstijden kunt u vinden op www.naamwoningstichting.com.
Waarom vermelden ze nou niet gewoon de tijden
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :D

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Moge Marcel.

Ach Nicole van al die keuzemenus en info tegenwoordig wordt je niet goed. Soms hoor je wel 2 min allemaal info voordat je daadwerkelijk kan kiezen of wordt doorverbonden.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :D
ja Ton, dat zal de gedacht erachter zijn ;)
Net alsof alle huurders over internet beschikken of met computers/veegtelefoons e.d. overweg kunnen. Het is van de zotte dat mensen voor zoiets hulp moet vragen, maa tja wie ben ik.

Moge Marcel.

Ach Nicole van al die keuzemenus en info tegenwoordig wordt je niet goed. Soms hoor je wel 2 min allemaal info voordat je daadwerkelijk kan kiezen of wordt doorverbonden.
Ik verdwaal soms in die menu's. Of ik weet echt niet welk keuze ik moet maken. Druk dan maar wat en zeg als eerste dat ik verdwaald ben in hun keuzemenu. Nadeel, ze zetten je weer door en mag je weer in de wacht.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Bug! Toch maar 1 keer gepost en geen drie keer...

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Waarom vermelden ze nou niet gewoon de tijden :confused:
zal vast te maken hebben dat ze niet steeds een ander bandje in moeten stellen. :) om dit soort dingen in te stellen is wat lastiger dan op de website de tijden aan te passen ivm vakanties etc.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Goedemorgen en alvast goedemiddag voor over 4 minuten. En uiteraard geldt dit voor een ieder!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this onderwerp

Private conversations
Help Users
    You haven't joined any rooms.
    Chat 0
    Bovenaan