Nooit van gehoord of ervaren, zelf ben in niet zo'n frituur of oven krokant liefhebber
Toch wel met een aardappel erbij?Hier was het peen&ui stamp met rookworst
Gewoon omdat je het niet lekker vindt of omdat de krokante beet probleempjes veroorzaakt? Heb ik wel een oplossing voor ... š¤£Nooit van gehoord of ervaren, zelf ben in niet zo'n frituur of oven krokant liefhebber![]()
KloptGewoon omdat je het niet lekker vindt
Ik dacht dat dit wel in de beschrijving stond om beheerder te kunnen worden dus ik zal deze er nog even op naslaanNooit van gehoord of ervaren, zelf ben in niet zo'n frituur of oven krokant liefhebber![]()
UiteraardToch wel met een aardappel erbij?
Ik heb dat met chips, daar kan ik geen genoeg van krijgenWaarom kan ik na het eten van een flinke berg heerlijke vette hap geen patat met satĆ© en mayo en uitjes en en en ... meer zien en beloof ik mezelf keer op keer ... poeh voorlopig niet meer ... getverdemme! En toch is komende woensdag gewoon weer vette hap dag en smul ik alsof niets aan de hand is???š
Hoe krijg je dat voor elkaar?Avond,
m'n stofzuiger is ontploft.
dat was t nieuws voor vandaag.
Dus een spannende dag gehad RichardAvond,
m'n stofzuiger is ontploft.
dat was t nieuws voor vandaag.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dus een spannende dag gehad Richard![]()
Je eerste omschrijving deed anders vermoeden, dit valt een beetje tegen. Zat al met smart op de foto 's te wachten van jouw huiskamer onder het stof(hij is niet echt kaboem in stukjes gebroken
Je eerste omschrijving deed anders vermoeden, dit valt een beetje tegen. Zat al met smart op de foto 's te wachten van jouw huiskamer onder het stof
Al een nieuwe besteld?
Volgens mij begeeft veel apparatuur het van leden vandaag, het is wel woensdag de 13deAvond,hier heeft de ega vandaag een stoomoven besteld. onze huidige oven heeft t opgegeven. Dus gaan we voor gezond.
Hij is al een tijdje kaduuk. Maar nu toch maar doorgepakt, ook omdat de lockdown nog ff duurt en je dus niet naar de winkel kunt om te kieke. Dus maar gekeken op de site en onze keuze gemaakt.Volgens mij begeeft veel apparatuur het van leden vandaag, het is wel woensdag de 13de![]()
Mijn kapotte fiets heb ik total los verklaard. Nieuwe fiets kopen dus. Levertijd maart. Werd me gezegd dat fabrikanten bij de fabricage de nadruk op elektrische fiets hebben liggen en daarom de wachttijd zo lang is.Allemaal aan de elektrische fiets.
Maar Maar een fiets is toch geen vrachtwagen arme fietsIk heb een broertje dood aan fietsen en aan wind, en dan woon ik uitgerekend in de midle of nowhere dus vandaar de e-bikega me niet de jantouwtering trappen met 60 kilo extra vracht tegen windkracht 7 over een km of 10 en dan weer terug om opnieuw 60 kilo aan vracht te halen en weer tegen windkracht 7, 10 km fietsen, ben geen gekke lowietje
![]()
Moet je tegen PostNL zeggen ik heb per wijk gemiddeld 60 kilo aan post en pakketjes bij meAvond
Maar Maar een fiets is toch geen vrachtwagen arme fiets![]()
![]()
Goedemorgen nachtbrakert....@Fozzy, fijn voor je zoon dat hij je fiets mag gebruiken. Heb je nu voor jezelf toch nog een fiets staan?
Was jij het niet die ook dacht dat het wel eens de naaf kon zijn, dat geratel van het achterwiel? Dat was dus ook het geval. Fietsenmaker hoorde het meteen.