Goede Morgen Topic (3 Viewers)

Giebeltje

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 juni 2019
Website
www.facebook.com
Wij vonden in het koelvak nog een lekkere frittata ( soort omelet) met broccoli en paprika. Ieder de helft, tomaatje en rucola erbij, net lekker voor na de wandeling. Ik had eerder vandaag ook al salie-aardappeltjes uit de oven gemaakt, met brood, gravad lachs en salade.

S

Steph_

Guest
Nooit van gehoord of ervaren, zelf ben in niet zo'n frituur of oven krokant liefhebber :sorry:
Gewoon omdat je het niet lekker vindt of omdat de krokante beet probleempjes veroorzaakt? Heb ik wel een oplossing voor ... 🤣

Bijlagen

• 550x540.jpg
    550x540.jpg
    34.7 KB · Weergaven: 4
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Nooit van gehoord of ervaren, zelf ben in niet zo'n frituur of oven krokant liefhebber :sorry:
Ik dacht dat dit wel in de beschrijving stond om beheerder te kunnen worden dus ik zal deze er nog even op naslaan :DD :LOL: :DD :LOL:

Avond binnenkomers en vooral diegene die wel van frituur houden.

S

Steph_

Guest
Waarom kan ik na het eten van een flinke berg heerlijke vette hap geen patat met saté en mayo en uitjes en en en ... meer zien en beloof ik mezelf keer op keer ... poeh voorlopig niet meer ... getverdemme! En toch is komende woensdag gewoon weer vette hap dag en smul ik alsof niets aan de hand is???😅

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Waarom kan ik na het eten van een flinke berg heerlijke vette hap geen patat met saté en mayo en uitjes en en en ... meer zien en beloof ik mezelf keer op keer ... poeh voorlopig niet meer ... getverdemme! En toch is komende woensdag gewoon weer vette hap dag en smul ik alsof niets aan de hand is???😅
Ik heb dat met chips, daar kan ik geen genoeg van krijgen :LOL: maar gelukkig hebben we geen echte supermarkt in het dorp (alleen een soort dependance van de ah gerunt door een zorgboerderij met verstandelijk beperkte mensen en die is maar beperkt open met een zeer beperkt assortiment) dus ik haal het meestal niet in huis en dan kan ik ook niet verleid worden het op te eten want wat je niet heb kan je niet eten:LOL:

RichD1011

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 december 2015
Leeftijd
26
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Geen idee, ik steek de stekker in het stopcontact en ik hoor een harde "poef".. brandlucht erbij dus maar ff snel buiten gezet.
Uiteindelijk niks gebeurd hoor (hij is niet echt kaboem in stukjes gebroken :))), schijnbaar alleen iets doorgebrand van binnen.

Heb deze in der tijd bij m'n ouders meegenomen, was al een oud beestje, vertoonde de laatste tijd al wat kuren maar deed het nog wel.
Nouja niks aan te doen behalve een nieuwe te kopen :juggle:

Dus een spannende dag gehad Richard ;))

Nou vergeleken met 2020 was dit heel wat :DD

quistero

Well-known member
Lid geworden
28 september 2016
(hij is niet echt kaboem in stukjes gebroken
Je eerste omschrijving deed anders vermoeden, dit valt een beetje tegen. Zat al met smart op de foto 's te wachten van jouw huiskamer onder het stof :DD
Al een nieuwe besteld?

RichD1011

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 december 2015
Leeftijd
26
Je eerste omschrijving deed anders vermoeden, dit valt een beetje tegen. Zat al met smart op de foto 's te wachten van jouw huiskamer onder het stof :DD
Al een nieuwe besteld?

Jammer joh :rolleyess:

Nee nog niet, ben mij aan het oriënteren...

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Avond,hier heeft de ega vandaag een stoomoven besteld. onze huidige oven heeft t opgegeven. Dus gaan we voor gezond.

quistero

Well-known member
Lid geworden
28 september 2016
Avond,hier heeft de ega vandaag een stoomoven besteld. onze huidige oven heeft t opgegeven. Dus gaan we voor gezond.
Volgens mij begeeft veel apparatuur het van leden vandaag, het is wel woensdag de 13de ;))

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Volgens mij begeeft veel apparatuur het van leden vandaag, het is wel woensdag de 13de ;))
Hij is al een tijdje kaduuk. Maar nu toch maar doorgepakt, ook omdat de lockdown nog ff duurt en je dus niet naar de winkel kunt om te kieke. Dus maar gekeken op de site en onze keuze gemaakt.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Goedemiddag

Allemaal aan de elektrische fiets.
Mijn kapotte fiets heb ik total los verklaard. Nieuwe fiets kopen dus. Levertijd maart. Werd me gezegd dat fabrikanten bij de fabricage de nadruk op elektrische fiets hebben liggen en daarom de wachttijd zo lang is.
Ik wilde een gewone trappert voor die enkele keren dat ik hem gebruik. Mijn oude fiets wordt nu voor tijdelijk gefixed. Remmen moeten nagekeken worden. Kan ik dan tijdelijk nog op rondcrossen, voor zo lang het duurt met ze.

Giebeltje

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 juni 2019
Website
www.facebook.com
Ik ga ook niet aan de e-bike hoor, althans voorlopig nog niet. Zolang ik de trappers nog in weer en wind met spierkracht rond krijg, zal ik nog op een doodgewone trappert blijven rijden. Beter voor mijn lijn ook.:))

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Ik heb wel een e-bike.. al heeft mn zoon die ingepikt om erop naar school te fietsen.
heb m al een jaar of 6 denk ik. En nog geen spijt van gehad.

maar voor nu, welterusten maar weer. Morgen weer een werkdagje Bij mn werkgevers.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Ik heb een broertje dood aan fietsen en aan wind, en dan woon ik uitgerekend in de midle of nowhere dus vandaar de e-bike :LOL: ga me niet de jantouwtering trappen met 60 kilo extra vracht tegen windkracht 7 over een km of 10 en dan weer terug om opnieuw 60 kilo aan vracht te halen en weer tegen windkracht 7, 10 km fietsen, ben geen gekke lowietje:LOL:

flipper34

Well-known member
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
57
Avond
Ik heb een broertje dood aan fietsen en aan wind, en dan woon ik uitgerekend in de midle of nowhere dus vandaar de e-bike :LOL: ga me niet de jantouwtering trappen met 60 kilo extra vracht tegen windkracht 7 over een km of 10 en dan weer terug om opnieuw 60 kilo aan vracht te halen en weer tegen windkracht 7, 10 km fietsen, ben geen gekke lowietje:LOL:
Maar Maar een fiets is toch geen vrachtwagen arme fiets :cry: ;)

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Ik heb wel getwijfeld hoor over het wel of niet kopen van een e-bike. Je koopt een fiets immers toch voor heel wat jaartjes.
Ik zit wat dit aangaat toch op 1 lijn met @Giebeltje

@Nicolientje-W , ik geef je groot gelijk hoor. In jouw situatie zou ik zo goed als zeker hetzelfde doen.
Wat een gewicht zeulen jullie trouwens mee!

@Fozzy, fijn voor je zoon dat hij je fiets mag gebruiken. Heb je nu voor jezelf toch nog een fiets staan?
Was jij het niet die ook dacht dat het wel eens de naaf kon zijn, dat geratel van het achterwiel? Dat was dus ook het geval. Fietsenmaker hoorde het meteen.

Smeren van de remmen zou moeten helpen tegen het geschuur en hard gepiep maar waarschijnlijk helpt dat maar tijdelijk.
Hij kijkt ze na en wil het voor tijdelijk fixen zodat de remmen niet gaan blokkeren.

Ooit op een vreemde fiets met erg gevoelige remmen naar voren gelanceerd, over het stuur heen omdat het voorwiel snel blokkeerde. Had flinke vaart. Meters over het wegdek geschoven. Toen ik mijn ogen open deed keek ik van onderen naar de bumper van een auto. Die had me net niet geraakt

Voor de deur van een huisartsenpraktijk. Beter had ik het niet kunnen doen :DD
Ik had geen serieuze verwondingen.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
@Fozzy, fijn voor je zoon dat hij je fiets mag gebruiken. Heb je nu voor jezelf toch nog een fiets staan?
Was jij het niet die ook dacht dat het wel eens de naaf kon zijn, dat geratel van het achterwiel? Dat was dus ook het geval. Fietsenmaker hoorde het meteen.
Goedemorgen nachtbrakert....
ja, er staat de fiets vd zoon evt. wel, maar momenteel gaat hij niet naar school. Thuisonderwijs.
en ik gebruik hem eigenlijk alleen maar in het weekend als ik zou willen fietsen.
door de week ga ik met de auto naar t werk.

zo meteen ook weer, maar dat wordt ruiten krabben gezien de temperatuur.

Users who are viewing this onderwerp

Private conversations
Help Users
    You haven't joined any rooms.
    Chat 0
    Bovenaan