Goede Morgen Topic (1 Viewer)

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
De bak is ook weer klaar, lang overgedaan, maar wel alles gelijk meegenomen en flink gesnoeid, nu ook eerst maar even een bakkie koffie nemen.

Komt goed uit want ik zou morgen aan de bak moeten maar ja nu weet je wat je morgen kan komen doen Ton :DD

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Goedemiddag.
Ben zo moe dat ik wel in slaap kon vallen. Dadelijk maar eens de woefkes mee naar buiten nemen, dan denk ik dat ik gauw wakker ben.

Wat is er mis met de afstandsbediening Albert of zie ik hier iets over het hoofd? :DD

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41
Mooie boom Albert.

En de sint komt toch niet langs.

Ik heb maar een mooi huisnummerbordje besteld.
Want we hebben geen nummer hier.

Scalari

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
14 februari 2009
Leeftijd
62
Goeie avond U luiden

Boodschappies gedaan, alle zooitjes om mn kastje te herstellen/verstevigen, houtjes perfect op maat, ook al even gepast
en het wordt nog behoorlijk netjes ook op de glimmende koppen van de slotbouten na dan, mahjah had ik maar op moeten letten

Ga de ingewaterde spaanplaat in een sandwich van watervast 9mm met slotbouten van M6 x 60
waar het bovenblad ook op komt te leunen stevig inklemmen
Dus de druk wordt verdeeld en het spaanplaat kan nergens meer heen wijken was de gedachte

Nu eerst aan de Pizza en dan lekker filmpje loeren en morgen klusse

Ohja ook een hele grote box gescoord bij de Action wieltjes eronder uit dan durf ik daar wel een 100 liter met visjes in te doen voor een uurtje :DD

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Avond. Vandaag drukke dagje.
Auto opgehaald van garage in Rotterdam. Toen naar verduijn cichlides geweest, leuke zaak. Dan naar heems. En nu thuis

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Avond en hier kijken we ook een film op Netflix.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Mooie boom Albert.

En de sint komt toch niet langs.

Ik heb maar een mooi huisnummerbordje besteld.
Want we hebben geen nummer hier.

Gelukkig bestaan er heel veel nummers, keuze genoeg zou ik denken! Raar trouwens dat je geen nummer kreeg toegewezen...?
1b176706c68d1fec31001e7f82d7e6e7.jpg 56999450-winking-and-smiling-emoticon.jpg

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Vandaag was een prima dag voor ons! (Goedenavond allemaal!) Wij hielden voor het eerst ons kleinkind in onze armen. Uiteraard hadden we de kleine wel gezien. Maar ja, achter glas is toch minder. Op zo'n moment worden je ogen toch wat nattig, hier kan niet veel tegen op. Wat een geluk!!

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Goeie avond U luiden

Boodschappies gedaan, alle zooitjes om mn kastje te herstellen/verstevigen, houtjes perfect op maat, ook al even gepast
en het wordt nog behoorlijk netjes ook op de glimmende koppen van de slotbouten na dan, mahjah had ik maar op moeten letten

Ga de ingewaterde spaanplaat in een sandwich van watervast 9mm met slotbouten van M6 x 60
waar het bovenblad ook op komt te leunen stevig inklemmen
Dus de druk wordt verdeeld en het spaanplaat kan nergens meer heen wijken was de gedachte

Nu eerst aan de Pizza en dan lekker filmpje loeren en morgen klusse

Ohja ook een hele grote box gescoord bij de Action wieltjes eronder uit dan durf ik daar wel een 100 liter met visjes in te doen voor een uurtje :DD
Er komen toch wel foto's van die nijverheid?

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Goedenavond
Het duurt niet lang meer totdat Sinterklaas zijn verjaardag viert? Trekken jullie lootjes? Als jullie nog geen lootjes getrokken hebben misschien toch maar doen nu, want de laatste lootjes wegen het zwaarst zeggen ze.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Goedenavond
Het duurt niet lang meer totdat Sinterklaas zijn verjaardag viert? Trekken jullie lootjes? Als jullie nog geen lootjes getrokken hebben misschien toch maar doen nu, want de laatste lootjes wegen het zwaarst zeggen ze.
Ja, wat staat er op je verlanglijstje? ;)

Giebeltje

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 juni 2019
Website
www.lasignoramusica.com
Hier dit jaar geen lootjes. Wel een doosje aan het klaarmaken voor mijn zoon en familie in Duitsland. Een schattig kerstelfen-truitje voor kleinzoon dat ik toevallig zag hangen. Een hibiscus-bol voor wat kleur in huis ( ik kreeg er ooit een van hem voor Sint:DD) en voor schoondochter ga ik nog iets leuks zoeken. Dochter woont om de hoek, daar zet ik een dezer dagen een doosje voor de deur. Iets eerder dan 5 december, want er zit een adventskalender met lekkere theetjes in een van de pakjes. En hyacinten-bolletjes voor in de tuin. Er stond hier een man met biologische bloembollen op de markt, vandaar...

stefanC

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
50
Goedemorgen

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Een goede zondagmorgen

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Nou tv kijken ging prima vanaf de bank maar ja de oude had een lekker zachte armleuning waar ik heerlijk mn hoofd op kon leggen en deze is hoger. Dus ja ik pak nu maar een klein kussentje als ik tv lig te kijken. Maar goed het is een hele verbetering want de oude ging doorzitten.

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41
Nou tv kijken ging prima vanaf de bank maar ja de oude had een lekker zachte armleuning waar ik heerlijk mn hoofd op kon leggen en deze is hoger. Dus ja ik pak nu maar een klein kussentje als ik tv lig te kijken. Maar goed het is een hele verbetering want de oude ging doorzitten.
Hoe oud was die oude bank?

Users who are viewing this onderwerp

Private conversations
Help Users
    You haven't joined any rooms.
    Bovenaan