- Topicstarter
- #7,666
Moge Anke.
Ik hoop voor de bewoners dat je vandaag beter bezorgd dan dat je typtMiddag olks, afentoe schint de zon maar meeste tijd zitten de wolken ervoor, nu eerst lunchpauze en dan het dorp lopen![]()
Ja typen gaat weer geweldig zie ikIk hoop voor de bewoners dat je vandaag beter bezorgd dan dat je typt.
Volgens mij heb je iets in de koffie gedaan![]()
Ach die dagen hebben we allemaal weleens hoor en ik wilde je nog even plagen voor je aan de wandel zou gaanJa typen gaat weer geweldig zie ik![]()
Wanneer ik een bepaalde mevrouw bij ons in de buurt zie lopen dan heb ik altijd het gevoel dat de plaats én kleuren van het rechtervogeltje op sommige mannen van toepassing zijn...De ega heeft vanmiddag een koppeltje Roodkop Binsenastrildes gehaald voor in de voliere. Mooie beestjes om te zien, en ze tsjilpen er lustig op los.
Bekijk bijlage 319888
Er bestaan, zo weet ik, ook tegels van 30 x 30.Komt dat ff goed uit.
Dan breng ik binnenkort wat 60x60 tegels welke door de helft moeten.
Dat waren niet de slobbers die ervan dood gingen maar de corydoras panda en de caredinagarnalenMiddag alle,
Antje welke algen tabletten gingen de slobbers dood van? Ik weet dat jij dit ergens melde maar even de snelle weg ipv zoekfunctie dat is geen doen met die 1000den posts van jou.![]()
Ze moesten door de helft. Niet in vieren.....Er bestaan, zo weet ik, ook tegels van 30 x 30.
Wanneer je iets doormidden doet hou je twee helften over. Wanneer je iets door de helft doet hou je een kwart over....Ze moesten door de helft. Niet in vieren.....
Herhaal je dit nog enkele keren dan heb je gruis overWanneer je iets doormidden doet hou je twee helften over. Wanneer je iets door de helft doet hou je een kwart over....![]()
toch niet te strak he?Ondertussen hang ik bij de Jumbo in de wacht.
Ik hoop dat het resultaat wat lucht geefttoch niet te strak he?
Ik ben dr ook klaar mee.Ik vind de perso's hartstikke belangrijk maar dit is de eerste die ik niet kijk/luister. Ben persco moe, ik lees later wel wat er gezegd is.
Ondertussen hang ik bij de Jumbo in de wacht.
Jumbo komt ook in Belgie , als ze daar mensen in de rekken hangen !!!Ondertussen hang ik bij de Jumbo in de wacht.
OK nou zwijg ik want dan wordt de opmerking te ongepast voor onze jeugdige lezers grinnik.Jumbo komt ook in Belgie , als ze daar mensen in de rekken hangen !!!
Kom ik thuis met een Nicole![]()
Ach, je gooit hem erin, en dan gebruik ik gelijk de raporteer button en dan valt de schade mee.OK nou zwijg ik want dan wordt de opmerking te ongepast voor onze jeugdige lezers grinnik.
Niks wat je eigenlijk zou willen horen....ik lees later wel wat er gezegd is.