Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

Marcel

Administrator
Lid geworden
17 november 2008
Website
hacom.nl
hier is dan alweer het nieuwe GMT. Het oude kunnen jullie als je willen via de volgende link nog nalezen:

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Middag piepels. Niet te lang in de voorjaarszon lopen he? :cool:

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 augustus 2011
Leeftijd
66
Hier is er bewolking, dus geen zon meer te zien.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Middag folks, lag weer te spartelen op de grond tijdens kranten bezorgen en uiteraard weer op mijn knie gevallen, dus dat is weer aardig pijnlijk, nu eerst maar een bakkie troost :koffie:

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Middag folks, lag weer te spartelen op de grond tijdens kranten bezorgen en uiteraard weer op mijn knie gevallen, dus dat is weer aardig pijnlijk, nu eerst maar een bakkie troost :koffie:
Misschien moeten we het loop vermogen van je even bezien. Klopt alles nog? Want zelfs hier is sneeuw en ander mogelijke gladheidsoorzaken verdwenen. Dat heeft te maken met de hogere temperatuur, vermoed ik. Dus even terugkomend op je onderstel. Is er iets wat nog niet op orde is? Mogelijk moeten je werkzaamheden ietwat opgeschort worden? We moeten namelijk zuinig op je zijn. Er zijn veel mensen, waaronder ik, die op post en pakketjes wachten. Schadeposten zitten we dus niet op te wachten. Hier speelt wat eigenbelang maar toch zou ik zeggen; kruip maar in je bed en rust uit totdat genezing heeft plaatsgevonden. Beterschap!!

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Misschien moeten we het loop vermogen van je even bezien. Klopt alles nog? Want zelfs hier is sneeuw en ander mogelijke gladheidsoorzaken verdwenen. Dat heeft te maken met de hogere temperatuur, vermoed ik. Dus even terugkomend op je onderstel. Is er iets wat nog niet op orde is? Mogelijk moeten je werkzaamheden ietwat opgeschort worden? We moeten namelijk zuinig op je zijn. Er zijn veel mensen, waaronder ik, die op post en pakketjes wachten. Schadeposten zitten we dus niet op te wachten. Hier speelt wat eigenbelang maar toch zou ik zeggen; kruip maar in je bed en rust uit totdat genezing heeft plaatsgevonden. Beterschap!!
Ja het was op een bouwplaats met een nauwe doorgang en een plaat underlayment die op zijn kant stond die ik niet gezien had, dus daar struikelde ik over.
Heb mezelf al wel gepamperd door uitgebreid onder de warme douche te gaan zitten, en vanavond vroeg mijn bed in inderdaad zodat mijn lichaam kan herstellen

RichD1011

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 december 2015
Leeftijd
26
Hallo

Even wat flagstone aan elkaar aan t lijmen met aquarium siliconen... even kijken of dat een beetje wil werken :juggle:

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Avond aqua vrienden en vriendinnen.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Das niet zo mooi :( Beterschap maar weer.
Dankjewel, loop al enige tijd met om beide knieen een bandage dus dat word nog maar een fikse tijd volhouden daarmee want echt snel genezen doen ze niet.

Inmiddels een lekker frietje met half haantje bij de friettent gehaald, nu uitbuiken :DD

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Goedenavond allemaal

Beterschap @Nicolientje-W

Ik houd het vandaag voor gezien, drukke dag gehad. Doeze, honden uitlaten en in de relaxstand. Misschien wel met de ogen dicht ;-)

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 augustus 2011
Leeftijd
66
Ja het was op een bouwplaats met een nauwe doorgang en een plaat underlayment die op zijn kant stond die ik niet gezien had, dus daar struikelde ik over.
Daar zijn oplossingen voor om dat beter en eerder te zien en eventuele bewegingsoefeningen.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Daar zijn oplossingen voor om dat beter en eerder te zien en eventuele bewegingsoefeningen.
Ja ik was mijn bril vergeten (variofocus) maar ik ben gewoon enorm lomp door niet eerst even een looproute uit te stippelen op mijn gemak maar meteen erdoorheen stouwen, dat leer ik nooit meer af ben ik bang

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 augustus 2011
Leeftijd
66
Goedemorgen allen.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Mogge folks vandaag een relaxed dagje enkel de krantenwijk afmaken die we gisteren na mijn val gestopt zijn, maar eerst :koffie:

Bovenaan