Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Avond folks, hier maar eens nadenken over d eavondinvulling want op het grote scherm komt geen bal

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 augustus 2011
Leeftijd
66
Goedemorgen vanuit een mistig Andijk.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Mogge, mistig en koud hier. Thermometer geeft -0,6 aan.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Moge Albert en Stefan. Hier heeft het zo te zien niet gevroren maar het is wel koud buiten.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Het gevaar van zo’n zolder. Dat je er meer op zet, dan dat je er ooit af haalt.

Het is alleen maar uitstel van executie. Je durft nu geen knoop door te hakken. Gooi maar op zolder.
En 10 jaar later, staat het er nog.

Geeft drukte in het hoofd. Weg geeft rust.
Daarom deed ik het anders; wij hebben op de bovenste etage een erg grote ruimte, gewoon met een vaste trap naar boven. Daar hebben we een extra kamer gemaakt met aan de zijkanten waar de ruimte laag worden door het aflopende dak zitten schuifpanelen. Er kan dus het e.e.a. achter gezet worden. Wat dus stiekem ook wel is gebeurd. De kamer is helemaal geisoleert en "geluidsdood" gemaakt. Jullie raden het al, het is mijn muziekstudio geworden met plek voor mijn piano, gitaren, keryboards en benodigde electronica.
IMG_20200124_134554.jpg

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Mijn moeder was vandaag op bezoek. Was erg gezellig. Ook even een rondje gelopen hier op de oude groeve.

Ze klaagt al een tijd dat haar foto’s niet gesynchroniseerd worden. Daar heb ik hier thuis al een paar keer naar gekeken. En het werkt hier.
Ja maar dus niet bij haar thuis. Dus ik bedacht mij ineens dat ze thuis misschien niet op dezelfde wifi zitten.
Wat blijkt. Ze heeft thuis 2 wifi netwerken. En als ze niet allebij op dezelfde zitten. Synchroniseerd het blijkbaar niet.
Maar ja, mijn moeder is dus ook digibeet. Maar ze heeft het nu wel voor elkaar gekregen thuis.
2,4 en 5 Gigaherz? Inderdaad moet elk netwerk gelijk zijn met het toestel waarmee gesynchroniseerd moet worden.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Oh, voor ik het (weer) vergeet; goede morgen en voor straks vast goedemiddag allemaal.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Middag folks, de auto ligt helemaal afgeladen dus morgen eerst naar de stort brengen en dan weer verder de zolder leeg trekken, nu eerst :koffie:

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Zo voetbal op tv is zo n beetje voorbij en het was in Groningen ook niet veel soeps.
PSV heeft gewonnen als het goed is maar ja als AJAX de inhaalwedstrijd wint is de voorsprong mooi 6 punten dus niks aan het handje.

Hier nog maar even een stukje met de hond lopen nu de zon nog schijnt.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Oeps ik zie net 1-1. Tja dan is het verschil straks wat groter dan 6 punten :LOL: :LOL:.
Gelet op het balbezit en het aantal doelpogingen ook niet onterecht denk ik. Zo zie je maar de bal is rond.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Oeps ik zie net 1-1. Tja dan is het verschil straks wat groter dan 6 punten :LOL: :LOL:.
Gelet op het balbezit en het aantal doelpogingen ook niet onterecht denk ik. Zo zie je maar de bal is rond.
Nou, t was van beide zijden waardeloos, en Psv had in de counter moeten scoren dan was t klaar, maar ja de bal is rond.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Zo voetbal op tv is zo n beetje voorbij en het was in Groningen ook niet veel soeps.
PSV heeft gewonnen als het goed is maar ja als AJAX de inhaalwedstrijd wint is de voorsprong mooi 6 punten dus niks aan het handje.

Hier nog maar even een stukje met de hond lopen nu de zon nog schijnt.
Gelukkig heb ik niet veel verstand van voetbal maar is die wedstrijd niet in een gelijk spel geëindigd?

Bovenaan