Nicolientje-W
Well-known member
Avond folks, hier maar eens nadenken over d eavondinvulling want op het grote scherm komt geen bal
Zou eigenlijk verboden moeten worden die afwasAvond, net de afwas gedaan, moet niet gekker worden.....
EensZou eigenlijk verboden moeten worden die afwas![]()
Jup you are right.Misschien even de tekst van Albert opnieuw lezen.
Kan het niet latenAvond folks, hier maar eens nadenken over d eavondinvulling want op het grote scherm komt geen bal
Er is wel voetbal op hoor maar verder is er weinig op de tv inderdaad.Avond folks, hier maar eens nadenken over d eavondinvulling want op het grote scherm komt geen bal
GeniaalKan het niet latenJammer dat linkjes nooit meer werken, al zullen de meesten hier er in dit geval blij mee zijn
Daarom deed ik het anders; wij hebben op de bovenste etage een erg grote ruimte, gewoon met een vaste trap naar boven. Daar hebben we een extra kamer gemaakt met aan de zijkanten waar de ruimte laag worden door het aflopende dak zitten schuifpanelen. Er kan dus het e.e.a. achter gezet worden. Wat dus stiekem ook wel is gebeurd. De kamer is helemaal geisoleert en "geluidsdood" gemaakt. Jullie raden het al, het is mijn muziekstudio geworden met plek voor mijn piano, gitaren, keryboards en benodigde electronica.Het gevaar van zo’n zolder. Dat je er meer op zet, dan dat je er ooit af haalt.
Het is alleen maar uitstel van executie. Je durft nu geen knoop door te hakken. Gooi maar op zolder.
En 10 jaar later, staat het er nog.
Geeft drukte in het hoofd. Weg geeft rust.
2,4 en 5 Gigaherz? Inderdaad moet elk netwerk gelijk zijn met het toestel waarmee gesynchroniseerd moet worden.Mijn moeder was vandaag op bezoek. Was erg gezellig. Ook even een rondje gelopen hier op de oude groeve.
Ze klaagt al een tijd dat haar foto’s niet gesynchroniseerd worden. Daar heb ik hier thuis al een paar keer naar gekeken. En het werkt hier.
Ja maar dus niet bij haar thuis. Dus ik bedacht mij ineens dat ze thuis misschien niet op dezelfde wifi zitten.
Wat blijkt. Ze heeft thuis 2 wifi netwerken. En als ze niet allebij op dezelfde zitten. Synchroniseerd het blijkbaar niet.
Maar ja, mijn moeder is dus ook digibeet. Maar ze heeft het nu wel voor elkaar gekregen thuis.
Voor een aanhanger heb je een auto nodig die een aanhanger mag trekken, dat mag de onze nietMiddag Antje, als ik het zo lees kun je beter een aanhanger huren.
Heh, zo n ding kun je toch ook achter de fiets hangenVoor een aanhanger heb je een auto nodig die een aanhanger mag trekken, dat mag de onze niet
Staat er 45km op??Voor een aanhanger heb je een auto nodig die een aanhanger mag trekken, dat mag de onze niet
Nee is een Opel Carl maar te licht voor een aanhangwagen (volgens manlief)Staat er 45km op??
Nou gewoon doen en niet alles van manlief geloven hoorNee is een Opel Carl maar te licht voor een aanhangwagen (volgens manlief)
Nou, t was van beide zijden waardeloos, en Psv had in de counter moeten scoren dan was t klaar, maar ja de bal is rond.Oeps ik zie net 1-1. Tja dan is het verschil straks wat groter dan 6 punten![]()
.
Gelet op het balbezit en het aantal doelpogingen ook niet onterecht denk ik. Zo zie je maar de bal is rond.
Gelukkig heb ik niet veel verstand van voetbal maar is die wedstrijd niet in een gelijk spel geëindigd?Zo voetbal op tv is zo n beetje voorbij en het was in Groningen ook niet veel soeps.
PSV heeft gewonnen als het goed is maar ja als AJAX de inhaalwedstrijd wint is de voorsprong mooi 6 punten dus niks aan het handje.
Hier nog maar even een stukje met de hond lopen nu de zon nog schijnt.