Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Moge Stefan.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Mogge luitjes in mijn slaap flink hagedacht over mijn project en tot de conclusie gekomen dat ik op de goede weg zit nu eerst koffie en dan post lopen :koffie:

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Moge Antje en weet dat ik je dat advies ook had gegeven als je me toch had gebeld voor advies:LOL::LOL:

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Mogge, ik zie net dat ik weer lekker veel reclame voorbij zie komen. Dus ff sokken bij Marcel en tot die tijd maar de AdBlocker ff weer activeren.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Mogge, ik zie net dat ik weer lekker veel reclame voorbij zie komen
Moge Albert en wie weet zitten er leuke aanbiedingen bij ;)

Moge binnenkomers.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Middag luitjes.

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
59
En nu hebben we hier eindelijk officieel toestemming om ons dak te laten repareren (lees, complete dakrenovatie), dus ja, hopelijk snel...
Top maar veranderd dan je dak van vorm of zo misschien een dakkapel er bij of af of zo iets anders lijkt mij het niet handig om te wachten op goedkeuring gezien de schade die dan ontstaat.
lijkt me toch dat niet nodig is.

Oja een goedemiddag van uit Andijk waar het zo waar geregend en geonweerd heeft ga 5 minuten nu weer droog en zon
Nou ja scheelt weer water geven.

Drup

Well-known member
Lid geworden
16 mei 2021
Top maar veranderd dan je dak van vorm of zo misschien een dakkapel er bij of af of zo iets anders lijkt mij het niet handig om te wachten op goedkeuring gezien de schade die dan ontstaat.
lijkt me toch dat niet nodig is.

Oja een goedemiddag van uit Andijk waar het zo waar geregend en geonweerd heeft ga 5 minuten nu weer droog en zon
Nou ja scheelt weer water geven.

Nee, we hebben vorig jaar een dakrenovatie laten uitvoeren, die bijzonder slecht is uitgevoerd. Dan moet je, oa via rechtsbijstand door een enorme molen van ingebrekestellingen, aanmaningen en nu als laatste, een onafhankelijk onderzoek om de verdere stappen te bepalen.

Tot dat onderzoek konden we niets laten veranderen. Dat dat niet helemaal optimaal was wisten we uiteraard, maar je kan er weinig aan doen. We moesten het paadje volgen :)

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
59
Nee, we hebben vorig jaar een dakrenovatie laten uitvoeren, die bijzonder slecht is uitgevoerd. Dan moet je, oa via rechtsbijstand door een enorme molen van ingebrekestellingen, aanmaningen en nu als laatste, een onafhankelijk onderzoek om de verdere stappen te bepalen.

Tot dat onderzoek konden we niets laten veranderen. Dat dat niet helemaal optimaal was wisten we uiteraard, maar je kan er weinig aan doen. We moesten het paadje volgen :)
Aha op die toer tja das vaak een gebeuren van de lange adem
Was even in de veronderstelling dat je op de gemeente zat te wachten van daar mijn opmerking.

• Leuk
Waarderingen: Drup

stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
52
Maar nu heb je eindelijk goed nieuws ontvangen Marjan

Drup

Well-known member
Lid geworden
16 mei 2021
Maar nu heb je eindelijk goed nieuws ontvangen Marjan

Inderdaad, en de voorlopige uitslag lijkt onze kant te steunen.

Dat klinkt allemaal leuk, en we zijn er blij mee. Maar het is de theorie.

In de praktijk hopen we binnenkort een volledig nieuwe dakrenovatie te krijgen, tegen hogere kosten dan het vorig jaar zou zijn geweest. Op onze kosten. En dat is best duur.

Daarnaast mogen we zelf de gevolgschade van de lekkage betalen, omdat schade als gevolg van bouw- en constructiefouten niet wordt gedekt door de verzekering.

Uiteraard gaan we proberen de kosten te verhalen, maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn helaas 2 verschillende dingen. Daarna moet je je geld nog zien te krijgen.

We zien het wel, stap voor stap, en dit was 1 van de betere :)

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Avond allemaal.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Avond Marcel en ben je aan het roeien geweest?

cope hand in hand GIF by lillen

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Allemaal zure appeltjes zeker ?
Nou ze treffen het wel in het zuidelijke deel van het land he. Hier is niks gevallen vandaag op een paar verdwaalde druppels na.
Maar ja wij liggen er hier niet wakker van want we gunnen een ander ook wat :juggle:

Avond binnenkomers.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Nou ze treffen het wel in het zuidelijke deel van het land he. Hier is niks gevallen vandaag op een paar verdwaalde druppels na.
Maar ja wij liggen er hier niet wakker van want we gunnen een ander ook wat :juggle:

Avond binnenkomers.
Hier in het Noord Limburgse is niet veel gevallen. Het schip was bijna leeg denk ik.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Hier in het Noord Limburgse is niet veel gevallen. Het schip was bijna leeg denk ik.
Dat klopt Albert want ik heb het eerst via Andijk richting het zuiden gestuurd :DD.

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
59
Avond
Dat klopt Albert want ik heb het eerst via Andijk richting het zuiden gestuurd :DD.
Doe je goed spaart de rug hier en kan herstellen van de paar ribben die uit het lijf zijn gehaald door de leverantesier sta op stoel van moeders.
Die kost me een geld had je spontaan een zee water bak van kunnen starten :cry:;)

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56

Ik snap de mensen niet die zeggen dat ze uit aquaria komen of van het bord zijn gelopen. Het is de Amerikaanse variant dus die is gewoon meegelift met een of ander chartervlucht :DD :DD.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Avond

Doe je goed spaart de rug hier en kan herstellen van de paar ribben die uit het lijf zijn gehaald door de leverantesier sta op stoel van moeders.
Die kost me een geld had je spontaan een zee water bak van kunnen starten :cry:;)
Had je beter op mp kunnen kijken worden heel vaak aangeboden wegens overlijden

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Avond

Maar kun je dat niet via de WMO of de zorgverzekering vergoed krijgen Jaap? Als het medische noodzaak is dan moet dat toch kunnen? En ja vertel me niet wat dat soort zaken kosten. Ze rijden in dure auto s over de ruggen van mensen die bepaalde zaken hard nodig hebben en niet zonder kunnen. Ik zie weleens prijzen van zaken die Jurgen gebruikt en dan denk ik je zou bijna denken dat er bladgoud op moet zitten:stom:

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Nou zo n stoel zou ik dan niet willen hebben hoor. Beetje rare gedachte heb ik daarbij. Net als dat men wel een matras bij de kringloop koopt. Nee dank je want je weet niet wat daarop is gebeurt.

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
59
Ja en nee heb al twee keer mijn geld kwijt of toch defect of snel kapot
Helaas heeft moeders stoel nog al wat aanpassingen nodig en niet alles past in 20m2 kamer.
de meest sta op stoelen zij behoorlijk aan de maat en vaak niet goed van maat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bovenaan