Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Leeftijd
54
Hier zie ik nog vaak dat zo zulke karren voor hun kindjes ook als hondenkar gebruiken dus die zal wel voldoen denk ik
De mijne is ook een kinderkar en dateert nog uit de tijd dat de eerste hondenkarren verkocht werden tegen hoofdprijzen. Plaat watervast multiplex erin voor een vlakke bodem en klaar.
Deze zit laag vast aan de fiets, onder het zwaartepunt. Zou die bevestiging bij deze kar hoog zitten donder je veel makkelijker om als je bv een stoeprandje meeneemt :rolleyes:. Met de bevestiging laag voel je de kar even 'schudden' maar aan de fiets zelf merk je niets.

Hier omgebouwd tot 'wandelwagen'. Zo ziet dat eruit, we vallen niet op hoor :DD
Voor de goede orde, ik sjees mijn honden daar alleen in rond als ik er een bij de DA op moet halen, bv groggy van narcose, en geen ander vervoer heb. Niet voor de lol, ze hebben pootjes om te lopen.

Nog een uitleg. Dat zebrading is een soort rompertje in plaats van een kap zodat ze niet bij een wond kon. Heet medical pet shirt en is dus niet omdat ik een popje wilde aankleden.

2016_07_01_23_01_21.jpg

2016_07_01_23_01_49.jpg

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Leeftijd
54
Je kan de kar wat verfraaien met een aantal vlaggetjes natuurlijk :DD
Er hoort zo'n oranje ding bij :DD maar als ik al vlaggetjes eraan zou hangen werden het er met de rood wit blauwe Nederlandse vlag natuurlijk. Tijdens het EK kies ik voor oranje :DD

Op zo’n mooie warme bijna zomerdag, is het natuurlijk tijd voor de BBQ.

Is het weer eens raak :-(

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Wat een bakkie thee en een lekker Château koekie al doen kan met een mens na een werkdag..😂

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Website
aquaforum.nl
Goedenavond iedereen.
Vandaag heb ik, uiteraard na de plantenverzorging in mijn bakje, zilverzand in onze nieuwe bestrating met een zachte bezem ingeveegd. Het zand kwam nattig uit de zak, dus gisteren heb ik het al over de straat uitgestrooid. Vandaag was het letterlijk stuifzand, precies de bedoeling dus.
Daarna nog even een fikse wandeling gemaakt. En nu zit ik dus op m'n luie kont lettertjes in te tikken.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Goedenavond iedereen.
Vandaag heb ik, uiteraard na de plantenverzorging in mijn bakje, zilverzand in onze nieuwe bestrating met een zachte bezem ingeveegd. Het zand kwam nattig uit de zak, dus gisteren heb ik het al over de straat uitgestrooid. Vandaag was het letterlijk stuifzand, precies de bedoeling dus.
Daarna nog even een fikse wandeling gemaakt. En nu zit ik dus op m'n luie kont lettertjes in te tikken.
Lekker bezig Ben.. nou ik ben lekker bezig geweest met… werken.
eerst ff computeren en daarna achter de naaimachine gestaan om jacks te borduren voor een Mustang dealer…
en dan hebben we t over zoiets…
AC0948A3-2E43-4F62-AA28-375E7ADD914A.jpeg

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Slapen? Straks. Ff relax met de ega die net van t werk thuis is.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Moge Stefan en hoe is het met de schouder na je inspanning?

stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
52
Moge John wel doet iets meer pijn dan normaal maar ja het onderhoud moest gebeuren de groenbak steek vol

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Ja je ontkomt er niet aan he. Nou ja het is wel over voor je een oud wijf bent zei mn moeder altijd :DD ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan