Goede Morgen Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
59
Een goedemorgen van uit een Schermafdruk op 2019-03-30 08-18-23.png Andijk
Nu tijd voor :chef::coffee::coffee: de zorg en daarna :koffie:
Maak er wat moois van vandaag.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Smorgens deze zondagmorgen. Nog geen zon gezien hier helaas.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Moge binnenkomers en hier is het grijs en grauw met mist waardoor het buiten gewoon vochtig aanvoelt.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Website
aquaforum.nl
Omdat wij wijselijk uit het oosten komen, of misschien wel ondanks dat schijnt hier de zon wel maar dan achter de wolken. Voor zover ik begrepen heb van de weer verklaarders gaat dat hier vandaag ook zo blijven. Zo,dit was dan mijn weerpraatje, je moet toch ergens mee beginnen en dit is een veilig onderwerp.

Goedemorgen trouwens!

stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
52
De duidelijkste uitleg ooit voor vrouwen over buitenspel:
Je bent in een schoenenwinkel en staat aan de kassa. Voor jou staat nog 1 dame, een nette en sympatieke verschijning die zich bovendien goed met de kassierster blijkt te verstaan alsof ze op een of andere manier samen horen.
Plots bemerk je in het rek achter de kassierster een paar schoenen waar je direkt verliefd op wordt. Je hebt inderdaad al meer dan genoeg schoenen maar deze, die moet je hebben, die zijn gewoon voor jou geschapen, gemaakt om door jou en jou alleen gedragen te worden, zonder dit paar schoenen zal je nooit meer gelukkig kunnen zijn in het leven, je weet dat je gewoon niet meer zonder kan...
Maar dan bemerk je dat die dame voor jou aan de kassa met dezelfde verliefde blik naar die schoenen staart (die stomme koe!). Met een blik in jouw richting laat ze duidelijk verstaan dat dit paar schoenen nooit in jouw handen zal komen en dus ook nooit aan jouw voeten zal zitten (wat een achterbakse tik!).
Dan blijkt dat zij haar vent zijn kredietkaart niet vindt en zij begint driftig in haar handtas te zoeken naar cash (de rommelige trien). Op dat moment besef je zelf dat voorkruipen geen zin heeft want ook jij hebt onvoldoende geld bij. De verkoopster bekijk jullie rustig en wacht af.
Jouw vriendin, die in dezelfde winkel toevallig net ook schoenen aan het passen is, bemerkt plots jouw benarde situatie en ze reageert, zoals het trouwens een echte vriendin betaamt, iemand van wie men weet dat men er in noodgevallen kan op rekenen (wat een schatje!). Zij doet teken dat ze haar geldbeugel in jouw richting zal gooien zodat jij de inhalige valse vuile gemene trut voor jou toch nog de loef kan afsteken en vlug dat paar schoenen kan kopen.
Ze zal haar geldbeugel zo werpen dat die net over het hoofd van die bitch voor jou vliegt en tussen haar en de kassierster belandt. Jij wipt dan vlug voorbij dat lelijke monster, vangt de geldbeugel op om dan bliksemsnel die schoenen te kopen.
Maar : zolang jouw vriendin haar geldbeugel nog niet geworpen heeft, dat wil zeggen dat die nog niet in de lucht vliegt naar jou toe, mag jij je hoogstens op dezelfde hoogte van die geniepige kip bevinden en niet ervoor want anders... sta je buitenspel...

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Middag luitjes en hier geen zon maar een grijze lucht en wat mist. Maar goed ik kijk naar de MotoGP en zie de zon daar gelukkig wel degelijk.

stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
52
John beeld gezien bij de rode honden toen Sainz zijn neusvleugel kapot reed . Ze wisten dat ze daardoor pole hadden . Ik wens ze beide een ontmoeting met de muur toe .

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
John beeld gezien bij de rode honden toen Sainz zijn neusvleugel kapot reed . Ze wisten dat ze daardoor pole hadden . Ik wens ze beide een ontmoeting met de muur toe .
Nou ze gaan zo van start dus veel plezier en ik hou het wel bij de MotoGP vandaag. Kijken wat Bo vandaag gaat doen vanaf plaats 3.

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Shit zeg. Pech voor Max. En Lewis heeft weer bergen mazzel zoals altijd.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Ja dat hoort er ook bij Albert en toch mooi voor De Ferrari s dat ze in de top 10 staan. Eindelijk gaat het daar wat beter nadat het vorig jaar een rampjaar is geweest.

Nou vanavond weer kijken of Oranje er weer zo n goede pot van maakt als afgelopen week :DD ;)

Fozzy

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
61
Ja dat hoort er ook bij Albert en toch mooi voor De Ferrari s dat ze in de top 10 staan. Eindelijk gaat het daar wat beter nadat het vorig jaar een rampjaar is geweest.

Nou vanavond weer kijken of Oranje er weer zo n goede pot van maakt als afgelopen week :DD ;)
Ferrari? Totaal geen racesnelheid, alleen maar een kwalificatierondje, en in de race was Leclerc zo in gehaald. Dus zoveel beter gaat het niet daar.

Topicstarter
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
56
Ferrari? Totaal geen racesnelheid, alleen maar een kwalificatierondje, en in de race was Leclerc zo in gehaald. Dus zoveel beter gaat het niet daar.
Nou ja vorig jaar zag je ze niet vaak in de top 10 en 1 snel rondje konden ze toen ook niet voor de dag toveren. Maar ja ik kan de F1 niet meer kijken via KPN en ben er ook niet zo rouwig om en vermaak me 100x meer met de MotoGP.

Ben benieuwd wat Bo over een aantal weken op Assen kan laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan