Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Ik zou een klacht bij Honig indienen Ton :DD :DD

Wrap Fin GIF by GIPHY Studios Originals

Giebeltje

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 juni 2019
Vanavond eens een wrap gegeten, dat had ik nog nooit gegeten dus even een verpakking van onze vriend Honig gekocht en de bijbehorende producen, nou dat was niet wat ik er van verwachte, gelukkig had ik nog een grote pot sambal, dus dat maar eroverheen gedaan om er wat spanning in te brengen.
Kant-en-klaar wraps lust ik niet eens, ik maak ze zelf veel lekkerder :chef: ! Ik vind die kant-en-klaar producten allemaal hetzelfde smaken. Wij lagen vroeger ooit met de boot in de Zaanstreek, vlak bij de Honig-fabriek. Daar rook het gewoon vies, echt naar maggi en dergelijke. Smaakversterkers, MSG, bah :sick:! Geef mij maar gewoon verse ingredienten, peper uit de molen, grof zeezout en lekker veel losse kruiden en verse kruiden uit de eigen tuin...

quistero

Well-known member
Lid geworden
28 september 2016
Avond. Hier een zakje indiase curry, das mij dan weer meer dan heet genoeg.

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41
Ik kan @Fozzy wel volgen.

Je mag uiteraard erbij lopen zoals je wilt, in je vrije tijd.
School is m.i. een voorbereiding op werk, en dat vraagt om enig fatsoen/professionaliteit, bij menig werkgever hoef je er ook niet zo bij te lopen.
Dat het nu vooral op vrouwen wordt gericht kan ik begrijpen, want er zitten erbij die nog net niet in bikini naar school gaan.
Bij de jongens is het als vanouds gewoon nog een T-Shirt en korte broek.

Je hoeft van mij echt niet in uniform, maar vanuit toekomstperspectief een beetje fatsoenlijke kleding dragen in bepaalde situaties kan echt geen kwaad.

Bovenstaande staat bij mij even los van lustopwekking, want je moet je als man/vrouw maar gewoon gedragen :deal:
Ach ja, voor sommige is het zeker voorbereiding op werk. Achter een raam met een rood lampje erbij!

Maar ik ben het helemaal met je eens. Waarom moet het bij meiden zo extreem. Ik zie jongens ook niet in een borat pakje naar school komen…….

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41
Vanavond eens een wrap gegeten, dat had ik nog nooit gegeten dus even een verpakking van onze vriend Honig gekocht en de bijbehorende producen, nou dat was niet wat ik er van verwachte, gelukkig had ik nog een grote pot sambal, dus dat maar eroverheen gedaan om er wat spanning in te brengen.
Honig……..zegt al genoeg. Pak zout. Meer niet.

Volgende keer kookboek openen en verse spullen.

Hier vanavond ook even crea bezig geweest. En zelf een salade in elkaar gezet.

D802BAE9-7155-45D5-9717-26F3616AAFB7.jpeg

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Ach ja, voor sommige is het zeker voorbereiding op werk. Achter een raam met een rood lampje erbij!

Maar ik ben het helemaal met je eens. Waarom moet het bij meiden zo extreem. Ik zie jongens ook niet in een borat pakje naar school komen…….
Het toeval wilde vandaag dat er een meiske in een rokje voor me liep, waarvan ik kon het slipje zien. Moest meteen aan de discussie op het forum denken. Zelfs míj́n ogen werden er naar toe getrokken en nee ik ben geen lesbienne ;) Ik kan het de mensen waarvan de blik even blijft hangen niet kwalijk nemen in dit geval.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Ik denk dat ik eens heerlijk onder de douche ga. Was een plakdag en zeker de momenten dat ik buiten was.

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Avond binnenkomers en eindelijk hebben we een leuke pot voetbal gezien met veel doelpunten.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Ziet er heel erg mooi uit! Laat het je smaken :)

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Goedemorgen allemaal.

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Moge Thea en je bent mooi vroeg.

Fozzy

Well-known member
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Mogge. Easy on sundaymorning zong Lionel Richie ooit.. exact wat ik aan t doen ben op dit moment.

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Moge binnenkomers.

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Hier komt dikwijls het hebben van een kaamlaag aan de orde. In de natuur komt dit ook voor, zeker wanneer de temperaturen oplopen. Hieronder twee foto's van een zijtak van de Regge, op vrijwel dezelfde plek genomen, die dient als een soort overloop voor dit riviertje. Op de eerste foto zie je een dikke laag op het water, foto 2 laat zien wat er is veranderd op een wat koelere dag.
IMG_20210611_164236.jpg IMG_20210619_111030.jpg

Bovenaan