Wat is er nieuw

Goede Morgen Topic

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
58
Middag
Hier sinds vanmorgen 10 uur in gevecht met zorgverzekeraar en hulpmiddelen leverantesier inmiddels krijg ik moordneiging :S:madd::madd: richting beide partijen.
De 1 verschuilt zich achter de ander:stom::madd:
Ander nieuws het lijkt wel wat droger te worden hier in Andijk (niet dat ik er wat aan heb maar goed anderen misschien wel);)
fijne middag iedereen

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Middag. Hier de douche net een schrobbeurt gegeven met chloor, nu met hoofdpijn op de bank. Kan echt niet tegen die rommel.
Wanneer wij mensen ons onfris, sommigen zelfs vies, voelen dan douchen wij ons. En wat goed is voor mensen kan dan toch ook wel gelden voor de douche? :juggle:

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Middag
Hier sinds vanmorgen 10 uur in gevecht met zorgverzekeraar en hulpmiddelen leverantesier inmiddels krijg ik moordneiging :S:madd::madd: richting beide partijen.
De 1 verschuilt zich achter de ander:stom::madd:
Ander nieuws het lijkt wel wat droger te worden hier in Andijk (niet dat ik er wat aan heb maar goed anderen misschien wel);)
fijne middag iedereen
Moorden in Andijk? Want je voornemen gaat richting meerdere moorden. Ik moet je dit afraden, zeker nu je middels deze site enige bekendheid hebt gegeven aan je voornemen althans neigingen daartoe. We zouden daartoe in de richting van zekere mannen in witte jassen, die je verplicht afhalen, kunnen kijken. Maar dit kan leiden tot een in je nadeel vormende kostenfactor. Wat dan een extra en verhogende impuls biedt aan je moordende gedachtes. Hetgeen kan leiden tot de vorming van een seriemoordenaar en dat dan wel in Andijk. Alles nogmaals beziende zou mijn advies zijn; vorm een brede lach en laat al die eerdere bedenksels voor wat ze zijn! Veel geluk dus!! :):):):):):):):):)

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
58
Moorden in Andijk? Want je voornemen gaat richting meerdere moorden. Ik moet je dit afraden, zeker nu je middels deze site enige bekendheid hebt gegeven aan je voornemen althans neigingen daartoe. We zouden daartoe in de richting van zekere mannen in witte jassen, die je verplicht afhalen, kunnen kijken. Maar dit kan leiden tot een in je nadeel vormende kostenfactor. Wat dan een extra en verhogende impuls biedt aan je moordende gedachtes. Hetgeen kan leiden tot de vorming van een seriemoordenaar en dat dan wel in Andijk. Alles nogmaals beziende zou mijn advies zijn; vorm een brede lach en laat al die eerdere bedenksels voor wat ze zijn! Veel geluk dus!! :):):):):):):):):)
Niks hoor Niet in Andijk we moeten hier alle bewoners heel houden.
verder op in het land kan ik niks garanderen :juggle:;):DD:DD
Verder hoef je geen zorgen maken Ben al halen ze soms het bloed onder je nagels vandaan met naar elkaar toe wijzen heb zelfs al moeite om een spin of vlieg te pletten laat staan een mens
Maar soms :eek::madd:
Inmiddels wel een klacht ingediend bij verschillende instanties over de gang van zaken bij deze partijen.
en inmiddels een artikel aan het schrijven voor de krant over hoe en wat.

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
58
inmiddels weer :koffie:

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Inmiddels weer
Fall Rain GIF by Rotbaeckchensaft

benvo

Well-known member
Lid geworden
28 mei 2014
Leeftijd
69
Website
aquaforum.nl
Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Geen weer is volgens mij petweer Ben :DD

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 januari 2018
Ja hier ook petweer, wel ben ik blij dat we de nieuwe groep L397 aan het eten hebben gekregen sinds een 4-tal dagen, waren blijkbaar behoorlijk gestressed door d everhuis maar inmiddels gaan ze zich dus op hun gemak voelen, weer een zorg minder :DD

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Ja hier ook petweer, wel ben ik blij dat we de nieuwe groep L397 aan het eten hebben gekregen sinds een 4-tal dagen, waren blijkbaar behoorlijk gestressed door d everhuis maar inmiddels gaan ze zich dus op hun gemak voelen, weer een zorg minder :DD
De volgende keer gewoon een snack in de bak doen zoals bv een kroketje en je moet eens kijken hoe snel ze dan eten :DD

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Ik zeg alvast avond allemaal.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Goh, het is stil op straat en ook op het forum, hoe zou dat nu komen? ;)

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Tja wel vreemd want een echt hoogstaande wedstrijd is het niet. Veel fouten van beide kanten al zou je dat kunnen verwachten van Macedonie.

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 september 2015
Leeftijd
41
Ach zo, maar dan kun je misschien net als Ton schimmelreiniger gebruiken?

Ik heb op 1 plaats voegen (grijs) die donkerder worden net alsof kleine stukjes daarvan nat blijven (schimmel? Geen idiee). Ontwikkelt zich niet snel. Maar dan neem ik gewoon een schuursponsje en weg is het. Maar ik heb dus grijze voegen, ik kan me voorstellen dat dit bij wit niet zo goed werkt.
Mijn badkamer heeft maar 1 ventilatiepunt, boven de douche. Niets in de deur, geen raampjes. Ik moet dus na het badderen dus altijd goed ventileren = de deur minimaal op een kier laten staan.

Voor de glans gebruik ik Dasty 'ruiten/oppervlakken' (werkt ook als een tierelier op het toilet, even tussendoor) of Green 7 (kennelreiniger :DD). Vooral die Dasty vind ik handig. Op droog oppervlak sprayen en met een microvezeldoek drogen. Klaar. Alleen de geur van deze Dasty is niet echt een favoriet bij mij.
Als je van echt lekkere geuren houd. Marcel zeep.
Ik gebruik dat bijna overal. Ruikt heerlijk.

Fozzy

Well-known member
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Ik wordt een beetje goudvissen moe..😆

vanavond hutspot gegeten, qua temperatuur kon dat prima.

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55

Ik wist niet dat je die ook hebt Albert :DD :DD

Avond Stefan en natuurlijk Albert.

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
Tja wel vreemd want een echt hoogstaande wedstrijd is het niet. Veel fouten van beide kanten al zou je dat kunnen verwachten van Macedonie.
Net met de honden gelopen en achteraf was het best druk op straat.
Als je van echt lekkere geuren houd. Marcel zeep.
Ik gebruik dat bijna overal. Ruikt heerlijk.
Marcel (autocorrect?) of Marseille?
Heb ik liggen maar gebruik ik eigenlijk nooit dat blok. Wel vloeibare handzeep daarvan maar de geur blijft zo lang aan mijn handen hangen dat ik het storend vind met eten. Met het blok is dat minder maar een blok in de keuken? Niet hier.

Groene zeep vind ik ook erg lekker ruiken.

Fozzy

Well-known member
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Zeepblok? Nee, alleen vloeibare… hoor wel de tip om een blok zeep onder je matras te leggen tegen kramp of vermoeidheid in de benen..

Topicstarter
jessicapilon

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Nou dat was de wedstrijd. Matig met veel fouten en het zal in de volgende ronde echt beter moeten maar ja dat geldt voor meer landen.

Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019

Pas maar op anders duw je ze in een hoek.

Goedenavond allen

Fozzy

Well-known member
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Nou dat was de wedstrijd. Matig met veel fouten en het zal in de volgende ronde echt beter moeten maar ja dat geldt voor meer landen.
In t begin teveel kansen gemist John, en dan hebben ze geluk dat hun niet scoren

stefanC

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2017
Leeftijd
51
Net met de honden gelopen en achteraf was het best druk op straat.

Marcel (autocorrect?) of Marseille?
Marseillezeep vroeger bij mijn grootmoeder zat dat tussen de stapel kleren en bedovertrekken in de kast omwille van de goede geur . Nog zo'n oud gebruik die vergeten word .

Fozzy

Well-known member
Lid geworden
3 januari 2009
Leeftijd
60
Marseillezeep vroeger bij mijn grootmoeder zat dat tussen de stapel kleren en bedovertrekken in de kast omwille van de goede geur . Nog zo'n oud gebruik die vergeten word .
En tegen motten in de kasten hielp het ook.

Bovenaan