Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nu lekker de kleine uit school halen zo'n 1.5km lopen.
17677896938648374750786112859768.jpg

Tja het zou vrijdag hier een graad of twee worden en dat met 14mm neerslag n dat kan dan regen zijn. Maar ja wel nachtvorst dus dat wordt lachen.

Middag Henny.
Kunnen jullie je ook herinneren op de schaatsen naar school te zijn geweest? Was dat 1979?

Tja als de jeugd zich verveelt :DD

Bijlagen

• WhatsApp Image 2026-01-07 at 16.45.13.jpeg
    WhatsApp Image 2026-01-07 at 16.45.13.jpeg
    68.9 KB · Weergaven: 5
Nou volgens mij was het in 1979 erg slecht. Toen reden er geen treinen meer naar mn school 12 km buiten de stad.

https://nos.nl/video/2271388-1979-d...uwd-en-ramptoerisme-in-groningen-en-friesland

Avond allemaal.
Die beelden ken ik niet, jammer kan het filmpje ook niet helemaal bekijken. Halverwege komt een foutmelding.
Ik zal in die tijd 10 jaar geweest zijn. De straten en stoepen waren omgetoverd in ijs en vandaar dat ik op mijn kunstschaatsen naar school ging.

Of dat dan ook in 79 was? Zou je haast denken van niet me zoveel sneeuw maar hier kunnen de weersomstandigheden natuurlijk heel anders zijn geweest.

Die beelden ken ik niet, jammer kan het filmpje ook niet helemaal bekijken. Halverwege komt een foutmelding.
Ik zal in die tijd 10 jaar geweest zijn. De straten en stoepen waren omgetoverd in ijs en vandaar dat ik op mijn kunstschaatsen naar school ging.

Of dat dan ook in 79 was? Zou je haast denken van niet me zoveel sneeuw maar hier kunnen de weersomstandigheden natuurlijk heel anders zijn geweest.
Zeker ken ik dat nog. Zie filmpje van hier de omgeving op YT. Mn broer werkte destijds bij een grondverzetbedrijf, en moest met de shovel op pad om wegen schoon te houden. Vanmiddag bij mn werk was er ook een shovel bezig om bedrijfsterreinen schoon te schuiven.

Hier 4/5 cm gevallen totaal vandaag, dus is peanuts.
Goeienavond trouwens.

Ikea blijft morgen dicht vanwege de grote hoeveelheid sneeuw op het dak.

Slaap lekker allemaal.

Hier ligt ook een flink pak. Ondertussen worden sommige provinciale wegen in Drenthe niet meer schoongemaakt.
Slaap lekker allemaal.

Hier in Zeeland lag er om 12u heel veel. Maar dat is nu ook alweer een heel eind weg. Komende dagen hier boven nul en ook regen, dus t zal weer snel voorbij zijn die witte wereld.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan