Middag Albert.
Nou hier grijs en inmiddels met wat motregen.Middag John. Nou de zon is er bij hier., zolang het gaat duren. Zo meteen de waterverversing weer in de bak. En veel meer doen we niet vanmiddag,
Die zijn leuk!Goeiemiddag. Vandaag bij Aquabilzen Corydoras habrosus gevonden, de eerste diertjes zijn een feit.😍
Albert is te druk met rondstuiteren na de koffiemiddag Albert.

Ja hè, ze zijn heel klein, maar gedragen zich echt als Corydoras. Lekker grondelen. C. Pygmeus zwemt meer rond.Die zijn leuk!
Nee hoor..cafeïnevrij…. Zoon is aan t videobellen met de vrouw, over zn stageplek en allerlei andere onzinzaken, en daar vang ik een en ander van op.Albert is te druk met rondstuiteren na de koffie![]()
Is nu duidelijk dat jij niet de ouder bent waar hij zijn 'onzinzaken' mee bespreektNee hoor..cafeïnevrij…. Zoon is aan t videobellen met de vrouw, over zn stageplek en allerlei andere onzinzaken, en daar vang ik een en ander van op.
Ik zei stageplek, en andere onzinzaken. Nee daar hoort stage niet bij, zeker niet van HBO Verpleegkunde.Is nu duidelijk dat jij niet de ouder bent waar hij zijn 'onzinzaken' mee bespreekt
Stageplek is geen onzin toch?
Studeerd hij dat? Dacht iets in de ICTIk zei stageplek, en andere onzinzaken. Nee daar hoort stage niet bij, zeker niet van HBO Verpleegkunde.

Ja, na 2,5 jaar kwam hij erachter dat die richting niks was voor hem. Hij vindt dit nu al veel leuker, meer interactie met mede studenten enzo.Studeerd hij dat? Dacht iets in de ICT![]()
Was een update inderdaad.Avond. Denk dat Marcel even aan de knoppen zat.
Ik wil me er niet aan ergerenbeetje voetbal kijken.

Goed bezigGoeienavond. Net reddende engel gespeeld bij mijn buurman van 5 deuren verder. Stond helemaal in paniek aan de deur. Twee vissen dood en de anderen rare plekken, denk dat ik witte stip heb. Ben snel meegegaan, vragen gesteld. Blijkt een 90 liter bakje waar een goed draaiend binnenfilter in zat. Op advies van lfs een buitenpomp gekocht, maar geen advies over overzetten filterinhoud of zo. Hij is beginner en wist dat niet. Een dijk van een nitrietpiek! 75% water ververst. Vissen knapten zienderogend op.
Morgen ga ik weer kijken.
De goede man stond helemaal te trillen van de paniek.Goed bezig![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.