goedendag


E

elmo

Guest
Goedendag,

Bij deze wil ik mijzelf voorstellen als nieuw lid op dit forum.
Mijn naam is Ferdy en woon samen met mijn vriendin in Overijssel.

Aquariums zijn mij niet geheel onbekend. Net als iedereen ben ik ooit begonnen met een record 60 met een visbestand waar ik een drie meter bak voor zou moeten hebben.
Daarna ben ik overgegaan op een rio 125 waardoor ik een voorliefde kreeg op de blackwater biotoop met name op de echinodorusen. Zo erg zelfs dat ik amper vissen had (bewezen koppel apistograma cacatouide) en 6 corydoras
De witte bloemen van de echinodorusen groeiden uit mijn bak waardoor ik overging naar een aquarium van 300 liter.
Het levende schilderij in mijn rio125 moest groter worden.

Maar aan alles kwam een einde omdat ik 20 weken moest stage lopen en daar intern was geplaatst.
Het stukje levende en bloeiende natuur in mijn slaapkamer was veranderd in dood en verderf.
Daarna heb ik mijzelf voor genomen dat het goed was en dat het tijd is voor iets anders.


Hoe naïef was ik.

Net als motorrijden blijft het kriebelen. Iemand begint over dat het mooie weer er aan komt en dat het ideaal rij weer zal worden. Is het net zoals iemand die begint over auariums het blijft kriebelen.


En daarom ben ik hier.

En ik wil het weer groot aanpakken. Met een nano Cube van 40 liter met een koppel badis badis bengalensis
:)
 
Welkom, leuk dat je weer gehoor geeft aan de hobby kriebels. Klinkt zo herkenbaar!
Ben benieuwd naar je nieuwe aquarium, houd ons op de hoogte.
 
Welkom.
 
Welkom op het forum.
 

Terug
Bovenaan