Wat is er nieuw

Goedenmiddag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wend2009
  • Startdatum Startdatum
W

Wend2009

Guest
Hallo ik ben nieuw hier.
Sinds vorig jaar december weer een bak gestart van 130 50 50 en vind het leuk om info te vinden en zoeken
Als het goed is is er een foto van de bak bijgevoegd

Bijlagen

• 20191128_200816.jpg
    20191128_200816.jpg
    30.2 KB · Weergaven: 136
  • Leuk
Waarderingen: GCJ
Misschien trouwens ook wel leuk om er bij te vertellen wat er in zit.
Rond de 10 albino corydoras 10 panda corydorassen 14 a 15 otociclus(moeilijke naam) 15 fantoom zalmen 5 zoetwater krabben 2 mosselen (tot nu toe doen ze het super) voor nu 2 honinggourami maar deze worden nog uitgebreid naar 4 en een hoop garnaaltjes.
Het is de bedoeling om op groter te gaan en volgende maand komt er een pomp bij.
Nu hangt er een oase 600 aan maar de uitstroom is te weinig jammer genoeg dus we willen met 2 van deze te werken.
Ben er zo blij mee noem het altijd mijn schilderij.
Heb ook een babybak staan maar gezien de hoeveelheid eieren die in de bak blijven zitten ga ik de grote bak voeren met artemia ook en niet meer de eieren eruit halen.

Welkom op dit prachtige forum!
En gefeliciteerd met het eerste jaar van je bak. Het ziet er leuk uit hoor. :foto:

Leuk bestand, eitjes van de corydoras bedoel je zeker?

Voor nu wel
Sinds kort zijn er ook eitjes van de pandas
We vermoeden dat de otociclus ofzo in iedergeval eieren in zich had.
De fantoomzalm zijn ook flink bezig en een vrouwtje is dikker.
We gaan het zien en meemaken vind het wel grappig.

Je Oase Biomaster 600 daar moet je minimaal 1x in de week je sponzen van de voorfilter uitspoelen en dan loopt hij weer als een tierelier. Deze Filter heb ik in mijn bak met Altums en L nummer draaien, gaat goed.

Je Oase Biomaster 600 daar moet je minimaal 1x in de week je sponzen van de voorfilter uitspoelen en dan loopt hij weer als een tierelier. Deze Filter heb ik in mijn bak met Altums en L nummer draaien, gaat goed.

Ik maar de voorzitter 1 keer per week schoon en spoel elke maand om de beurt de lagen uit in de grote filter.
Heb wel wat vuil in de slangen en misschien de afstand ook niet ideaal.
De bak is 55 hooh maar als er 1 plant beweegt is het veel.
Dus ik wilde de pomp aan de zijkanten tegenover elkaar laten gaan werken.

Ik sta open voor meningen en advies

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan