Wat is er nieuw

goudvis na 1 dag bijna helemaal wit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter j0shua23
  • Startdatum Startdatum
J

j0shua23

Guest
me goudvis doet sinds vandaag raar is niet zo actief als normaal en is ineens bijna helemaal wit alleen zijn kop is nog echt oranje hij zwemt erg traag dus heb hem even apart gezet heb het vanmorgen opgemerkt maar hij leeft nog steeds weet iemand wat het kan zijn?

Zg3547mscgzRj-gfW7OU-EH7YdwDj447.jpeg
 
Ik gok een veels te kleine bak. en teveel inwoners

Maar hoe groot is je bak ?
 
ja denk te klein inderdaad want hij is best groot geworden maar vond het zo raar heb hem al een half jaartje als het niet meer is maar kreeg hem cadeau van me neefje vond lullig om te zeggen nee dankje
 
En daar is de vis nu dus de dupe van....
 
daarbij had je de bak gekregen van een collega die terug ging naar polen. Dat is inmiddels al een jaar terug.

Ik zie haast meer "darm" dan een gezonde vis...
 
hieronder je bericht: Leeft de rest nog wel?

Ik heb sinds kort een aquarium ik had het van collega's die terug naar polen, het was eem kleine van 20/30L denk ik, sinds gister heb ik een rekord 600 maar ik vind de pomp erbij niet geweldig het water lijkt wel vies er zitten maar 8 vissen in: 2 sluistaart, 2 steco algeneter waarvan een 20 cm is, 2 dwerg gourami, 2 corydoras en me bodem is fijna zand heb helaas geen foto omdat ik na werk moest, maar me vraag was heeft iemand ervaring hiermee en weten jullie misschien een sterker pomp? Oh ja en kunnen jullie misschien foto zetten van jullie aquarium zodat ik kan zien hoe het water is

Bedankt alvast!
 
uhm even kijken die gourami niet meer maar had al bij veel mensen gelezen dat ze ineens doodgaan of ziek worden, 4 corydoras (2 van toen nog), sluierstaarten waren dood gegaan omdat me stiefpa vijvervoedsel had gekocht dat maakte heel het water vies, de grote pleco leeft nog de ander niet meer en heb 6 platy's
 
Zit die PLeco,nog steeds in 60 cm????

Met zoveel vis ,in 60 cm,is het helemaal niet gek,dat ze dood gaan.
 
Is het water uit je bak wat op de foto te zien is? ziet er heel vies uit.
Arme taaie rakker heeft tot nu toe een half jaar slechte verzorging volgehouden lijkt me.
 
ja die gaat waarschijnlijk na iemand anders die had er 2 maar 1 daarvan is dood maar zijn aquarium is veel groter dus is beter voor hem
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan