Sas
New member
- Lid geworden
- 20 april 2024
- Leeftijd
- 58
Hi,
Tot mijn grote schrik zag ik vandaag bij een goudvis een soort witte kleine aanhangsels aan zijn vin. Toen ik beter keek zag ik bij een andere vis een witte stip.
Ik zit vaak bij mijn vijver en de vissen vind het erg dat ik dit nu zo zie.
Ze zijn actief, eten goed.
Ik heb een vijver van 1000 liter, geen filter. Wel een fonteintje, zuurstofplanten, slakken en mosselen.
De water kwaliteit zit binnen de normen.
Ik heb veel gelezen over medicijnen, maar kan niets specifiek vinden over goudvissen alleen. Ik lees wel dat in veel medicijnen een product zit waar een goudvis aan kan doodgaan. Ik heb er vijf en wil ze graag alle vijf in leven houden.
Kan iemand mij adviseren?
Ik voeg een korte film toe van de vissen en van de vijver.
Dank alvast en hartelijke groet,
Saskia
Tot mijn grote schrik zag ik vandaag bij een goudvis een soort witte kleine aanhangsels aan zijn vin. Toen ik beter keek zag ik bij een andere vis een witte stip.
Ik zit vaak bij mijn vijver en de vissen vind het erg dat ik dit nu zo zie.
Ze zijn actief, eten goed.
Ik heb een vijver van 1000 liter, geen filter. Wel een fonteintje, zuurstofplanten, slakken en mosselen.
De water kwaliteit zit binnen de normen.
Ik heb veel gelezen over medicijnen, maar kan niets specifiek vinden over goudvissen alleen. Ik lees wel dat in veel medicijnen een product zit waar een goudvis aan kan doodgaan. Ik heb er vijf en wil ze graag alle vijf in leven houden.
Kan iemand mij adviseren?
Ik voeg een korte film toe van de vissen en van de vijver.
Dank alvast en hartelijke groet,
Saskia