W
wim kluck
Guest
Ik ben nieuw op dit forum. (zie rubriek even voorstellen) Heb in mijn vijver 6m3 2 jaar lang koi's gehouden. Bij het aanschaffen had ik twijfels of mijn Trickelfilter wel voldoende zou zijn. Ik wil geen ruimte meer inruimen voor een groter filter. Het zweefvuil krijg ik er niet voldoende uit. Mede door het vele voeren. Ze zijn in twee jaar gegroeid tot 40 cm en er zaten er 11 in mijn vijver. Ik heb ze nu ondergebracht bij een kennis van me die een vijvertje heeft van 30M3.
Ik wil nu goudvissen erin. Dit lijkt eenvoudig maar ik stel hoge eisen aan kwaliteit. Sorry maar de meeste tuincentra hebben alleen rotzooi zwemmen. Ik wil gewone rode goudvissen zonder enige aanzet van sluiervinnen en ik wil ze niet al te groot.
Wie kan mij helpen aan een adres, ik rij liever iets verder of betaal iets meer als de kwaliteit maar hoog is.
Ik wil nu goudvissen erin. Dit lijkt eenvoudig maar ik stel hoge eisen aan kwaliteit. Sorry maar de meeste tuincentra hebben alleen rotzooi zwemmen. Ik wil gewone rode goudvissen zonder enige aanzet van sluiervinnen en ik wil ze niet al te groot.
Wie kan mij helpen aan een adres, ik rij liever iets verder of betaal iets meer als de kwaliteit maar hoog is.