Wat is er nieuw

goudvisstaart met stipjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter cyrina
  • Startdatum Startdatum
C

cyrina

Guest
Hoi iedereen,

ik heb op dit moment twee goudvissen in een 80cm zitten.
Ik weet dat dit niet goed is, maar mijn vriend en ik zijn op het moment bezig om een vijver voor ze te maken waar ze van de lente/zomer in kunnen. Het hangt er vanaf hoe snel we het af hebben.
Deze vissen hebben jaren in de vijver van mijn oude buurman gezeten maar die heeft de vijver weggedaan en hij vroeg of ik ze terug wou.
Nu is het zo dat 1 van de visjes dus stipjes opeens heeft zitten op zijn staart. Maar ik weet niet precies of het nou witte stip is of iets anders.
Bij deze een foto. Die jullie hopelijk kunnen zien. De andere goudvis heeft dit niet.

Het is wat lastig te zien, maar ik vind het zo niet op witte stip lijken, eerder op vinbreukjes ofzo.

O ja kan best. De andere goudvis had laatst paai pukkels en het ging er best wel wild aan toe. Dus kijk het even aan of het weg gaat of erger word. Dank je wel.

Goh, moeilijk... Ik denk persoonlijk ook niet dat het witte stip is, lijkt er toch niet op zoals ik het mij herinner. Zou het zoals je al zei even afwachten en zien hoe het evolueert.

groetjes

Lijken mij ook vinbreukjes 🙂
Witte stip is het niet.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan