Wat is er nieuw

grasje..??

• Onderwerp starter Onderwerp starter RayRietmeijer
  • Startdatum Startdatum
R

RayRietmeijer

Guest
Deze grasjes heb ik ooit gekregen van iemand tijdens het opzetten van het aquarium. Nu had hij alleen het kaartje met de naam en de verzorging erop weggegooid.
Zelf bewaar ik deze altijd om bij te houden hoe ze heten en hoe ze het doen bij mij.
Kan iemand mij vertellen welke naam hierbij hoort en of ik deze kort kan snoeien om mogelijk de groei te bevorderen...?

Foto-GGA8OTFP-D.jpg

Foto-ZH3G7TS6-D.jpg

Deze stenen? zit daar niet te veel kalk in?

Heb ik ook gehad, kan je volgensmij niet snoeien, maar ik weet het niet zeker.

Bertus zei:
Nee zijn keien zijn goed, en die heb ik redelijk een tijdje gekookt zeg maar, en ze zijn echt "kei" hard... :thumbs:

De Blixia heb ik ff bekeken maar lijkt er nog niet echt op... En het verhaal van Heems komt ook wel in de buurt maar eerst meer echt met polletjes, mijn grasje groeit echt met ondergrondse uitlopertjes..??
Ik blijf nog maar ff google...!!

Als je uitlopers hebt is kortwieken prima, alleen duurt het ff voor dat het weer is aangegroeid. En daar moet je wel zin in hebben.
Zoek ze.-)

Gr Martinez

Is dit niet de Pilularia Globulifera? En anders misschien een Lileaopsis soort.

RayRietmeijer zei:
Bertus zei:
Nee zijn keien zijn goed, en die heb ik redelijk een tijdje gekookt zeg maar, en ze zijn echt "kei" hard... :thumbs:

De Blixia heb ik ff bekeken maar lijkt er nog niet echt op... En het verhaal van Heems komt ook wel in de buurt maar eerst meer echt met polletjes, mijn grasje groeit echt met ondergrondse uitlopertjes..??
Ik blijf nog maar ff google...!!

Ook stenen die hard zijn kunnen kalk bevatten. Kan je wel testen met azijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan