Gratis Led verlichting.

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum
T

TonHageraats †

Guest
Onderstaand kwam ik op marktplaats tegen..

Nu gratis LED verlichting bij aankoop van� 10,- bij Rifwachter

Zolang de voorraad strekt, dus kom snel je gratis lamp ophalen!

Wij hebben een flinke partij Led verlichting die niet aan onze standaard voldoet. De verlichtingswaarde neemt na enkele maanden af, de lampen geven dan niet meer de gegarandeerde hoeveelheid verlichting. Wij vinden het echter zonde om deze partij zomaar weg te gooien.

Wij geven deze lampen liever GRATIS weg.

- U kunt op deze manier gratis bekijken of LED verlichting u bevalt

- Wanneer de lamp minder licht gaat geven na een tijdje, kunt u de lamp nog als bijverlichting gebruiken als bijvoorbeeld schemerverlichting zonsopgang en zonsondergang.

- De lampen zijn beschikbaar in verschillende maten van groot tot klein

- Er zijn zowel lampen voor zoet als zoutwater


http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ichSnippet
 
Inderdaad altijd beter dan ze weg te gooien en ze zijn eerlijk over de beperkte gebruiksduur.
Wat wel jammer is dat het alleen geldt voor klanten die in de winkel kopen. Maar goed, het is een goed initiatief verder natuurlijk.
Misschien dat ik die kant nog even op ga fietsen straks ;).
 
Hoi Ton!

Ik zou graag wat van je over willen nemen, op dit moment heb ik nog een normale TL buis maar ik ben aan het rond zoeken hoe ik dat mooi kan vervangen. Het idee is dat ik met behulp van 3 � 4 tijdklokken verschillende strips LED verlichting aan en uit wil schakelen zodat ik zonsopgang en ondergang kan simuleren.

Ik hoor graag van je!
 
Even goed de onderstaande zin lezen Dudel :D

Nu gratis LED verlichting bij aankoop van� 10,- bij Rifwachter te Hilversum.
 
Dudel24 zei:
Hoi Ton!

ik ben aan het rond zoeken hoe ik dat mooi kan vervangen. Het idee is dat ik met behulp van 3 � 4 tijdklokken verschillende strips LED verlichting aan en uit wil schakelen zodat ik zonsopgang en ondergang kan simuleren.
Dan raad ik je aan om de TC420 Led controller aan te schaffen, deze kan je instellen zoals je wilt en heb je geen schakelklokken nodig.
 
Vreemde gang van zaken zo op het eerste gezicht...

Wij hebben een flinke partij Led verlichting die niet aan onze standaard voldoet. De verlichtingswaarde neemt na enkele maanden af, de lampen geven dan niet meer de gegarandeerde hoeveelheid verlichting.
Spul dat niet voldoet aan je eigen standaard is ��n. Maar spul dat niet voldoet aan gegeven garanties is iets heel anders: Dat ga je toch niet gratis weggeven? Dat hoort teruggestuurd te worden om te worden omgeruild voor w�l fatsoenlijk spul, op kosten van de partij waar de uiteindelijke misser ligt. Gratis weggeven? De rifwachter is toch zeker geen liefdadigheidsinstelling?



Kan haast niet anders dan dat er iets vreemds aan de hand is, of in het gequote bericht blijven bepaalde zaken buiten schot.
 
Het hele bericht is te lezen door simpelweg de bijgevoegde link van marktplaats aan te klikken ;)
 
Ik heb 1 maal een verkeerde bestelling ontvangen van 100 Euro uit China via eBay gekocht.

Ik mocht de bestelling houden en ontving later de juiste bestelling.

Misschien is de Rifwachter ook iets dergelijks overkomen.
 
Bestellen vanuit het buitenland doe ik nooit meer. Had in Korea een dashcam besteld (een heel duur ding (dual HD enzo).

Daar is z� veel douanekosten bijgekomen dat ik al met al over de 400 euro heen zat. Later bleek het hele OBD verhaal in mijn auto ook nog eens niet te werken.

Week later verkocht Bol.com het ding ook voor v��l minder, m�t garantie.

Nee dat niet weer.
 
Terug
Bovenaan