Wat is er nieuw

groeiachterstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter christeltje
  • Startdatum Startdatum
C

christeltje

Guest
als vissen een groeiachterstand hebben en ze komen dan in een groter aquarium, meerdere keren per dag eten en goed waterverversingen gaan ze dan nog groeien? en misgroeiingen aan de rug gaan die minderen of gaan die altijd aanwezig blijven? en tot welke leeftijd groeien sluiertjes?

Ze blijven jammer genoeg altijd vergroeid. Het is wel dat de vergroeiing minder kan worden als ze in goede omstandigheden terecht komen, maar verdwijnen zal het nooit. Er zijn namelijk twee soorten vergroeiingen, interne en externe vergroeiing. De interne vergroeiing is wat wij niet zien, hoe de organen zijn ontwikkeld etc. Maar door middel van de externe vergroeiing (vinnen, ogen, etc) kan je daar wel een redelijke inschatting van maken.

Sluierstaarten groeien over het algemeen het meest in hun eerste jaar. Daarna groeien ze nog wel door maar de echte 'groeispurt' zich er dan wel op.

Wat betreft visjes die in slechte condities hebben gezeten, het kan verschillende kanten uitgaan. Ik heb zelf ook een paar van zulke vissen zitten. Sommige groeiden heel snel toen ze bij mij kwamen en sommige die groeide wel maar niet snel.

Dat de rug van een sluierstaart niet goed is, heeft vaak te maken omdat ze niet goed geselecteerd zijn. De vergroeiing/afwijking was al aanwezig toen de sluierstaart nog maar enkele dagen oud was. Een goede kweker zou dit soort visjes cullen (doodmaken), omdat deze geen goede bouw hebben.

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt!

natuurlijk heb ik iets aan jouw info!! dank je voor je reactie 😉

Helaas is aan de vergroeingen weinig te doen. Wel is het mogelijk de vis weer iets harder te laten groeien. Je kunt kleine hoeveelheden van "hygetropin" in het water doen. Dit brengt wel wat risico's met zich mee. Een te hoge dosis kan fataal zijn.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Nogal summiere info eigenlijk... voor een advies dat op dit forum nog nooit voorbij is gekomen.

Ja, op de body builder Sites.
Maar zou het hier nooit aanbevelen.
Analyse: Hygetropin is foute boel - Ergogenics

1 3 - 0 9 - 2 0 0 8. Analyse: Hygetropin is foute boel (Ergogenics) In het Chinese groeihormoonpreparaat Hygetropin zit geen groeihormoon. Tenminste, niet in ...
www.ergogenics.org/analyse-hygetropin-foute-boel.html

Behoort tot de Anabole steroiden.

Vooral dit stukje,is slim.

[professionalmuscle.com/forums 11-14-2006]
Andere bezoekers van bodybuildingfora melden minder mooie ervaringen. MassiveMonster zet nu al een maand zeven eenheden per dag en merkt helemaal niks. En hij vraagt zich af hoe dat komt.

[uk-muscle.co.uk 22-02-2007]
Gelukkig voor MassiveMonster snelt Pscarb hem te hulp. "Natuurlijk merk je nog niks na een maand", zegt Pscarb. "Dat gebeurt pas na twaalf weken."
Wat is internet toch mooi.

Mascha&Ivo zei:
Nogal summiere info eigenlijk... voor een advies dat op dit forum nog nooit voorbij is gekomen.

Hij heeft in het verleden ook al eens geopperd om anti-depressiva toe te voegen aan het water omdat de goudvis van zijn vriendin een beetje lusteloos overkwam. Ik sta hier dus niet echt van te kijken :juggle:

Misschien dekt dit de lading beter:

p-kmEYty0ShgoFxK920p3tI2XFjTuBS2.png

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan