Groen als gras


Solox

New member
Lid geworden
23 juni 2020
Berichten
0
Leeftijd
40
Goedemiddag allemaal,

Alles wat met vissen, aquariums en dergelijke is nieuw voor mij. Zit mij nu driftig in te lezen...
Mijn zoontje heeft een aquarium gehad voor zijn verjaardag van zijn opa & oma... ik wist niet eens dat hij er eentje gevraagd had.
Alle beginnersfouten gemaakt waarschijnlijk, met de nodige tranen tot gevolg.
Mijn zoon is 7 geworden en dat betekend automatisch dat ik verantwoordelijk ben voor het wel en wee in het bakje.
Alles flink onderschat, maar nu ik mij er langzaam in begin te verdiepen zie ik er een hoop plezier in.


Ik kijk uit naar alle tips, tools en enthousiasme op dit mooie forum vwb aquaria en dergelijke.

Gr. Solox
 
Welkom hier!
Beginnersfouten hebben we bijna allemaal gemaakt ;) Het is goed dat je je nu meer inleest!
 
Hoi Solox, welkom! Stel gerust al je vragen.
 
Hoi Solox.

Welkom, goed dat je je inleest en dat je je meldt op dit gezellige forum. Ik wens je een net zo leerzame ervaring toe als dat ik die heb. Hoe groot is het bakje van je zoontje. Leuk kadootje van opa en oma. Wees zuinig op beiden. :)
 
@Friesian we hebben de 30 liter bak die we hebben gekregen weg gedaan. Ik heb hem vervangen door een 240L. Rustig aan inlezen, spulletjes bij elkaar sparen en na de zomervakantie. Gaan mijn zoontje en ik maar eens beginnen.
 
Welkom! Wel aardig verschil van 30L naar 240L, dapper hoor :r Ik ben ook hartstikke nieuw in deze wereld maar durf nog niet zo'n grote bak aan. Mijne is 110L, al spannend genoeg voor mij;)
 

Terug
Bovenaan