Wat is er nieuw

Groene babaulti garnaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter BerreBoer
  • Startdatum Startdatum
B

BerreBoer

Guest
Beste leden,
Ik zou graag een 10 tal groene babaulti garnalen bij mijn vuurtjes zetten. Gaat dit of kruisen ze . En zijn ze makkelijkte houden zoals de vuurtjes?
Alvast bedankt. 😀

Ze zijn gemakkelijk te houden, maar ze kruisen wel. En weet uit ervaring dat ze er dan niet mooier op worden....

oh... Spijtig dat ze kruisen... Want vind ze wel mooi...

Das vreemd in een ander schema dat ik heb staat dat ze wel kruisen. Ik heb ooit de groene en blauwe babaulti met vuurgarnalen en white pearls gehad en uiteindelijk hield ik voornamelijk bruine garnalen over.......

BerreBoer zei:
Ik heb wat verder opgezocht en dan ben ik op een kruisings schma terecht gekomen en dan zie ik daar dat ze niet kunnen kruisen...
http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/ ... rnalen.jpg

Staat dat ze juist wel kunnen kruisen 😉

EDIT-Ah zie het al,schema klopt niet.

Vuurgarnaal en C heteropoda staan apart maar zijn dezelfde soort.

Iig,caridinas kruisen met caridinas.

Zal het anders een vragen aan mijn verkoper 😀

Ok� dan dan kan ik ze mss toch wel kopen maar toch is voor de zekerheid vragen aan men verkoper 😀
Bedankt SeaBai and Goldie 😀

Heb nog even verder gekeken en in de meeste schema's staat idd dat ze niet kruisen, dus geen idee waaruit dan de bruine garnalen zijn gekomen. Of uit de groene en blauwe babaulti's of uit de vuurtjes met de white pearls.... Dus excuus voor de foutieve info!

haha bedenk me net dat er ook nog citroengarnalen bij in zaten whoops!

haha... zo krijg je natuurlijk bruine garnalen 😀

heb nog een klein vraagje... de GROENE BABAULTI heeft een kh waarde nodig van 0-2 en de vuurtjes 5-7 is dit een probleem of niet?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan