Groep grootte paracheirodon simulans

M

mss

Guest
Hallo,

Voor mijn aquarium met waterhoogte van 66 cm en lengte 170 en breedte van 80 cm wil ik de Simulans aanschaffen mijn gedachten gaat naar 100 exemplaren uit. Vroeg me enkel af wat is het maximale qua aantal dat jullie zouden doen?

Ze zullen het midden/bovenste gedeelte delen met nannostomus eques (die voornamelijk aan oppervlakte zwemmen) delen

Groet
 
Hoi, voor zo'n bak kun je er gemakkelijk 200 nemen.
Het lijkt erop of je wekelijks nieuwe vissen en inrichting overweegd. Zou je het niet eens lekker stabiel houden?
 
Dacht inderdaad ook max 200, maar begin eerst met 100 en vandaar zien we verder.

Wat betreft rest bedankt voor je waarschuwing maar wat ik overweeg of niet heeft geen effect op de stabiliteit van mijn aquarium. Inrichting veranderen ook niet gezien materiaal al in aquarium zit en heb pas in 7 maanden 1 keer veranderd.
 
Je bak lijkt me juist geschikt voor iets meer bijzonders, altums of uaru ofzo?'
 
200 kan makkelijk. 300 ook nog.

In een tijdschrift uit begin jaren 80 vermeld men over een vrouw die 10 van deze visjes in haar bak heeft. Destijds waren ze zeer bijzonder en werden nooit bewust ge�mporteerd. Door haar contacten met een groothandel kon ze er af en toe daar een vinden in partijen Kardinaaltetra's.
 
Moet je eens kijken 35 jaar later kun je er gemakkelijk aan komen al las ik ergens dat ze nog steeds minder makkelijk te vinden zijn als de andere in zijn familie,

Ja ze zullen boven gedeelte delen met de Nannostumus eques ik kijk het even aan met 100 exemplaren en denk dat ik zelf kies max 150 exemplaren vervuiling zal bij deze kleintjes wel mee vallen en verversen doe ik tegen die tijd toch al voldoende
 
Spot78 zei:
Je bak lijkt me juist geschikt voor iets meer bijzonders, altums of uaru ofzo?'
ik vindt dit juist wel bijzonder. Niet standaard het grootst mogelijke er in doen. Bijzonder kun je op vele manieren bereiken
 
Bedankt voor de reacties, besloten eerst 100 te doen en dan te kijken of ik ze aanvul. En vind zelf juist bijzonder dat ik niet voor de grootte vissen ga. Tevens komen die er wel als de tweede bak staat die ook een slag groter wordt.
 
Terug
Bovenaan