sokkeneter
Member
- Lid geworden
- 27 juli 2024
- Leeftijd
- 21
hallotjes, ik heb een 60 liter aquarium (al een hele lange tijd).
nou heb ik er al 4 blauw oogjes, 5 roodkopzalmpjes en 3 vrouwtjes betta's.
nou zijn de betta's de enigste die door heel het aquarium zwemmen
en blauw oogjes en roodkopzalmpjes niet echt, die zwemmen vooral beneden en soms een heel klein beetje in het midden.
nou zwemmen de blauwoogjes ook niet echt in een groepje.
en als ik zit te kijken dan ziet het er toch nog wel heel leeg uit.
nu dacht ik eraan om een vissensoort te kopen in een groepje die ook echt in een groepje zwemmen.
maar past dat wel in mn aquarium nog? welke vissoort pas bij mijn visbestand? en hoeveel van die soort passen er dan nog in?
nou moet ik er ook nog rekening mee houden dat ik 18 oktober ga verhuizen en als we er in zitten misschien ook een groter aquarium ga kopen (misschien wel rond de 240L of minder of meer)
dus is het dan wel handig om vissen erbij te kopen?
mvg, sokkeneter
nou heb ik er al 4 blauw oogjes, 5 roodkopzalmpjes en 3 vrouwtjes betta's.
nou zijn de betta's de enigste die door heel het aquarium zwemmen
en blauw oogjes en roodkopzalmpjes niet echt, die zwemmen vooral beneden en soms een heel klein beetje in het midden.
nou zwemmen de blauwoogjes ook niet echt in een groepje.
en als ik zit te kijken dan ziet het er toch nog wel heel leeg uit.
nu dacht ik eraan om een vissensoort te kopen in een groepje die ook echt in een groepje zwemmen.
maar past dat wel in mn aquarium nog? welke vissoort pas bij mijn visbestand? en hoeveel van die soort passen er dan nog in?
nou moet ik er ook nog rekening mee houden dat ik 18 oktober ga verhuizen en als we er in zitten misschien ook een groter aquarium ga kopen (misschien wel rond de 240L of minder of meer)
dus is het dan wel handig om vissen erbij te kopen?
mvg, sokkeneter