Ik kom al sinds ik een jaar of 12 ben bij Kuiper (ben 27 nu). Heb ook al een aantal andere zaken bekeken, gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar ik vind dat de kwaliteit bij Kuiper echt buitengewoon goed is. De bakken zien er altijd heel netjes uit, zowel van de vissen als de planten. In bijna geen enkele zaak staat in bijna elke bak een stukje hout of een plantje, hier is dat wel zo. Dat is erg fijn voor de vissen. Het assortiment aan vissen, planten en overige benodigdheden is zeer ruim. Het pand vind ikzelf erg mooi..het hoeft voor mij allemaal niet zo steriel. Dat kleine en wat ouderwetse vind ik juist gezellig. Dat de vissen worden ingepakt in kranten vind ik altijd al heel leuk, ik hoop ook dat ze dat blijven doen. Vaak worden zakjes van vis leveranties ook hergebruikt, om bijvoorbeeld planten in te doen die in de winkel worden gekocht, ook een pluspunt. Verder zullen ze je nooit het duurste aansmeren en zijn de prijzen sowieso al niet hoog.
Dat klanten de winkeleigenaren soms wat stug vinden overkomen kan ik me voorstellen, ikzelf ken hen al heel lang dus heb hier geen last van. Ik houd het op het Groningse karakter
Tegen mij is iedereen altijd zeer vriendelijk.
Er wordt ook veel aandacht besteed aan de klantenservice via Facebook (vooral daar), Whatsapp en de website. Via Facebook reageren ze zeer snel en de pagina wordt ook steeds levendiger met filmpjes, foto's + lijsten met leveranties. De Kuipers hebben gewoon erg veel verstand van alles dat met de hobby te maken heeft.
In alle jaren is het enige negatieve dat ik heb meegemaakt 2x wat sterfte in de bak net nadat ik een groepje otocinclus had gekocht (bak draaide 5 jaar stabiel zonder sterfte). Ik denk echter niet dat dit aan Kuiper te wijten is maar dat het via de leverancier is binnengeslopen, wellicht dat de oto's ergens bovenmatig gevoelig voor zijn? Verder heb ik nooit iets dergelijks meegemaakt in de jaren dat ik klant ben dus aan de kwaliteit in de winkel zelf twijfel ik gewoon niet. Het lijkt me gewoon een pechgeval.
Kortom..ik ben en zal altijd vaste klant van Kuiper blijven
Dat klanten de winkeleigenaren soms wat stug vinden overkomen kan ik me voorstellen, ikzelf ken hen al heel lang dus heb hier geen last van. Ik houd het op het Groningse karakter
Er wordt ook veel aandacht besteed aan de klantenservice via Facebook (vooral daar), Whatsapp en de website. Via Facebook reageren ze zeer snel en de pagina wordt ook steeds levendiger met filmpjes, foto's + lijsten met leveranties. De Kuipers hebben gewoon erg veel verstand van alles dat met de hobby te maken heeft.
In alle jaren is het enige negatieve dat ik heb meegemaakt 2x wat sterfte in de bak net nadat ik een groepje otocinclus had gekocht (bak draaide 5 jaar stabiel zonder sterfte). Ik denk echter niet dat dit aan Kuiper te wijten is maar dat het via de leverancier is binnengeslopen, wellicht dat de oto's ergens bovenmatig gevoelig voor zijn? Verder heb ik nooit iets dergelijks meegemaakt in de jaren dat ik klant ben dus aan de kwaliteit in de winkel zelf twijfel ik gewoon niet. Het lijkt me gewoon een pechgeval.
Kortom..ik ben en zal altijd vaste klant van Kuiper blijven