Wat is er nieuw

Grote stukken spiderwood waar te koop?

Larsvb0

Member
Lid geworden
9 april 2020
Voor mijn nieuwe 150cm bak ben ik op zoek naar 2 grote stukken spiderwood die aan de zijkanten moeten komen. De bak wordt 70 hoog dus ik zoek twee stukken van zo'n 60x50x40 (hxlxb). Enig idee waar ik dit kan krijgen?

Ik ben al bij Maui's, Hornbach, Heems en Rifwachter geweest. Alleen de Rifwachter had een paar grote stukken maar dat was meer stam dan tak. Ik zie op MP foto's van G&D koi maar twijfel of dit de foto;s van de zaak zijn of van de exporteur. Iemand ervaringen?

En ander worden het veel kleine stukken aan elkaar lijmen/schroeven.

Zover ik weet zijn het eigen foto’s ben er een paar keer geweest en ze hebben enorme stukken staan. Mag ook wel voor die prijs overigens. Weet niet waar je vandaan komt, maar anders zou ik er zelf gaan kijken en uitzoeken,

het is 2 uur rijden voor me dus wil het wel even zeker weten. Maar klopt het zoals opde foto dat het een hal vol hout is op een berg?

Ze hebben ook een FB pagina, staan ook foto’s op van het assortiment. Zo op de berg komt het aan in een container, en dan zullen ze het zelf wel selecteren op grootte denk ik. Als je t niet vertrouwd kun je altijd ff mailen of bellen, zijn erg vriendelijke mensen die snel antwoord geven.

Ook al bij VKC in Woudenberg geweest, of Utaka in Amersfoort?

Utaka wel idd, had niets, alleen kleine stukken

Ik ben dinsdag in Leusden, ga ik wel even langs VKC!, dank je wel!

GDA heeft echt heel veel hout. al 2 maal daar gekocht. Laatste keer echt heel mooie stukken. op de site staan ook de maten erbij en ze houden de stukken vast op de foto zodat je een beeld krijgt van het hout. Ik zal zelf alleen nog daar kopen als ik online zou bestellen.

VKC kan ik aanraden. Ik woon zelf vlakbij azaqua en die heeft in de winkel (op afspraak) ook aardig wat. Maar dat is wel een eindje rijden denk ik 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan