Dank je wel! Zou hij dan mee gekomen zijn met de planten of het hout?Niet met 1`00% zekerheid te zeggen maar lijkt erg op Lernea cyprinacea ofwel een zgn. ankerworm, is echter een soort parasitair kreeftensoort.
Te bestrijden met Camacell.
Zou flubenol ook werken? Dit heb ik toevallig in huisNiet met 1`00% zekerheid te zeggen maar lijkt erg op Lernea cyprinacea ofwel een zgn. ankerworm, is echter een soort parasitair kreeftensoort.
Te bestrijden met Camacell.
Ze gaven hier het idee van ankerworm, maar ik zie niet de typische vertakking zeg maar aan de worm. Het kruipt niet of nauwelijks, zit niet op het glas, enkel op de bodem. Af en en toe beurt het zijn kop op af en toe. Dus ja, geen idee dus wat voor worm het is 🤣🤣. Dat uitkoken, hoe pak ik dat aan eventueel?Nou weet ik niet of de worm schadelijk is maar dat kun je vast wel vinden.
Oke, dank je welEen ankerworm krijgt zijn uitsteeksels pas echt als hij een gastheer heeft gevonden, dan vervelt hij enige malen ( is kreeften soortje).
Als je zeker wil zijn dat ALLE wormen en eieren dood gaan moet je echt CAMACELL gebruiken. Zet je filters dan wel uit en vervang de hele media, of, voor zover dat kan, kook e.e.a. 3 minuten, waarna alles weer te gebruiken is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.