grotere vissen winkel gezocht


Nekko

Well-known member
Lid geworden
26 oktober 2015
Berichten
3,160
Locatie
Rotterdam
Hallo ik ben opzoek naar een vissenwinkel die meerdere vissen van wat groter formaat verkoopt.
Meeste winkels verkopen wel interessante roofvissen maar helaas altijd zo klein dat je ze eerst een jaar moet opkweken. Kan iemand mij hierbij helpen?
 
Brouwers Roosendaal ?
 
Al bekend met Aquafizz in Zwijndrecht? Dat is enigszins in jouw buurt. Ben er zelf nooit geweest, maar ik krijg de indruk dat ze een aardig assortiment moeten hebben.

Meer in mijn buurt, in Ede, heb je Zoo&Zo. Die hebben veel soorten zitten. En ook altijd wel vissen waarvan je je kunt afvragen of die wel in normale aquaria kunnen. Geen kleintjes dus. :)
 
je kan ook op marktplaats kijken, daar wordt ook genoeg aangeboden omdat ze te groot worden voor de bak
 
ik denk dat er een reden is waarom je in winkels niet vaak grote vissen ziet: transport!
zowel het transport richting de winkel is ontiegelijk duur bij grote vissen, maar transport naar de nieuwe eigenaar wordt er ook niet makkelijker op.

daarbuiten: eigenlijk komen nagenoeg alle vissen in kleiner formaat binnen in winkels & zijn het aantal personen met roofvissen relatief beperkt en circuleert er dus ook weinig handel in volwassen vissen.
 
http://sjakasfishheaven.nl/ heeft enorm veel van dat soort vissen. Zijn vast ook groter te bestellen. Verder heeft strijker ook enorme vissen maar het zijn er niet erg veel dus ze moeten maar net de vis hebben die je wilt.
 
Een beetje afhankelijk van wat je zoekt zou je Maui's kunnen vragen in Krommenie, die heeft vaak ook wel grote vissen zitten of kan ze wel krijgen.
 

Terug
Bovenaan