Bubbelkruik 2.0
Well-known member
- Lid geworden
- 10 november 2019
- Leeftijd
- 44
Hoi mensen,
Bubbelkruik hier!
Nu wel Bubbelkruik 2.0 omdat ik mijn inloggegevens niet meer weet.
Ik ben weer begonnen met een aquarium.
Maar tot nu toe is het niet als fietsen! Wat ben ik veel vergeten!
Even van toen naar nu:
Toen begonnen met een klein aquarium (denk 80cm)
Met als middelpunt een... Bubbelkruik! (die al heel snel niet meer aangezet werd toen ik erachter kwam dat dit helemaal niet goed was)
Hierna kreeg ik de smaak te pakken en kwam er een Rio 300 in huis
Het werd een gezelschap aquarium.
Uiteindelijk ben ik over gestapt naar een biotoop
Hierna begon ik in een aparte bak een aquascape
(enkel nog een foto van toen die net opgestart was
In 2013 heb ik alles weggedaan omdat dit niet met een andere "hobby" van mij samen kon.
En dan nu!
Al zeer geruime tijd mis ik het aquarium en zat ik eraan te denken om er weer een te plaatsen.
Al tijden werd dat gevoel steeds sterker tot ik het helemaal uitgedacht had en op het moment dat ik besloot ervoor te gaan werd duidelijk dat ik de andere "hobby" niet meer uit kan voeren.
Hoe dingen samen kunnen vallen!
Ik heb een kast waar een loze tussen ruimte in is, dus perfect voor een aquarium.
Het is een Juwel primo 110 geworden maten passen net in die ruimte.
Ik ben begonnen met waar ik gestopt ben... Aquascaping!
Ik zal een ander album aanmaken over het proces ervan!
Helaas zijn veel van mijn oude post niet meer te vinden, maar wat ik nog wel kan vinden is hoe geweldig hier met elkaar omgegaan werd en iedereen elkaar hielp!
Ik hoop dat dit na al die jaren nog zo is en hoop weer veel gezelligheid en ervaringen te delen.
Bubbelkruik hier!
Nu wel Bubbelkruik 2.0 omdat ik mijn inloggegevens niet meer weet.
Ik ben weer begonnen met een aquarium.
Maar tot nu toe is het niet als fietsen! Wat ben ik veel vergeten!

Even van toen naar nu:
Toen begonnen met een klein aquarium (denk 80cm)
Met als middelpunt een... Bubbelkruik! (die al heel snel niet meer aangezet werd toen ik erachter kwam dat dit helemaal niet goed was)
Hierna kreeg ik de smaak te pakken en kwam er een Rio 300 in huis
Het werd een gezelschap aquarium.
Uiteindelijk ben ik over gestapt naar een biotoop
Hierna begon ik in een aparte bak een aquascape
(enkel nog een foto van toen die net opgestart was
In 2013 heb ik alles weggedaan omdat dit niet met een andere "hobby" van mij samen kon.
En dan nu!
Al zeer geruime tijd mis ik het aquarium en zat ik eraan te denken om er weer een te plaatsen.
Al tijden werd dat gevoel steeds sterker tot ik het helemaal uitgedacht had en op het moment dat ik besloot ervoor te gaan werd duidelijk dat ik de andere "hobby" niet meer uit kan voeren.
Hoe dingen samen kunnen vallen!
Ik heb een kast waar een loze tussen ruimte in is, dus perfect voor een aquarium.
Het is een Juwel primo 110 geworden maten passen net in die ruimte.
Ik ben begonnen met waar ik gestopt ben... Aquascaping!
Ik zal een ander album aanmaken over het proces ervan!
Helaas zijn veel van mijn oude post niet meer te vinden, maar wat ik nog wel kan vinden is hoe geweldig hier met elkaar omgegaan werd en iedereen elkaar hielp!
Ik hoop dat dit na al die jaren nog zo is en hoop weer veel gezelligheid en ervaringen te delen.
Fijn om terug te zijn!