Wat is er nieuw

Guppen mannen homo's?......

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guppy1997
  • Startdatum Startdatum
G

Guppy1997

Guest
Hallo ik heb sinds een week 2 mannelijke guppen gekocht van ongeveer dezelfde kleur en heel wat vrouwtjes.

Nou ik die guppen in de bak loslaten viel me al 1 ding op die 2 mannelijke guppen begonnen elkaar proberen te bevruchten en op een gegeven moment zitten ze elkaar te versieren en proberen te bevruchten, hun hebben helemaal geen oog voor de vrouwelijke guppen, dus ik heb besloten om nog 3 vrouwelijke guppen met een grote staart te halen, uiteindelijk ook die in de bak gedaan. Ik dacht eerst dat ik verandering zag, maar al gauw waren die 2 mannetjes weer met elkaar bezig, hun tonen helemaal geen interesse in de vrouwtjes alleen in elkaar.

Ik wil weten of ook guppen homo's kunnen zijn? en wat moet ik doen om het gedrag te veranderen van hun dat hun de vrouwtjes zien staan in plaats van alleen elkaar, ik wordt er nu een beetje gek van en vindt het eigenlijk best vervelend.

Dus weet iemand of guppen ook homo's kunnen zijn? en hoe zorg ik er voor dat hun dat gedrag niet meer vertonen, maar dat de interesse gaat naar de vrouwtjes?
 
Het zal dominant gedrag zijn of zo iets lijkt mij.
Zou me er gewoon niet te druk om maken.
En als het eventueel toch homoseksuele vissen zijn, deal with it, bij mensen is het ook niet weg te halen.
 
AquaCafe
Help Users
      Kosmopoliet: :petjeaf:avond room, John, André, Mark.
      Terug
      Bovenaan