Wat is er nieuw

Guppen weggeven/verkopen: Hoe?

Lost_Person

Member
Lid geworden
23 maart 2022
Leeftijd
20
Heyyy!

Super lang geleden dat ik hier iets heb geplaatst voor hulp, maar na een lange tijd doen mijn guppies het echt mega goed! :iloveyou:

Waar ik nu natuurlijk mee zit is dat ik binnen een paar maanden vissen moet wegdoen/verkopen en weet dus niet hoe en wat. Hoe kan ik dit wettelijk correct in België verkopen en/of wegdoen en hoeveel kan ik max. Vragen per gup in België?

Als iemand dit weet, geef me een seintje 🥰

Ik denk dat je niet teveel moet verwachten van Guppen en het hangt ook af van hoe ze eruit zien en de maat.

In Nederland staan ze gratis op marktplaats, ik ben t met John eens. Tenzij je een hele zeldzame zuivere kweeklijn hebt.

Ik weet dat de lfs hier ze vaak al niet heeft aangenomen omdat het aanbod vaak erg groot is als het gaat om gewone huis tuin en keuken Guppen.
Misschien dat een lfs er iets van voer tegenover kan stellen maar dat zou je moeten vragen.

meestal ontstaat er wel evenwicht als de bak voller wordt worden er meer kleintjes opgegeten door de guppen en eventuele andere vissen.
Je kan ook een rovertje er bij doen.

Op marktplaats zetten (in belgie is vast ook wel zoiets) 3 voor een euro of iets dergelijks en als er dan iemand komt gewoon uiterst royaal zijn met het aantal vissen als dit zo uit komt.
bijna iedereen vind het prima als je er bijvoorbeeld 10 meegeeft in plaats van 6 voor 2 euro helemaal als ze kinderen mee hebben.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan