Wat is er nieuw

Guppy's en Molly's?

Blibje

Well-known member
Lid geworden
6 oktober 2022
Leeftijd
24
Hallo iedereen,
Ik heb op de moment Guppy's en we zouden er graag wat molly's bij zetten. Maar kunnen deze samen? Eten molly's de kleine Guppy's op? Of lijken ze een beetje op elkaar? Kweken molly's snel? Kan het dat een guppy en een Molly baby's krijgen? En kunnen molly's ook guppy voer eten?
Dat waren veel vragen. Hopelijk krijg ik hier snel een reactie op, alvast bedankt

Beide hebben voer nodig met een hoog plantaardig aandeel. Zeker zullen ze elkaars kleintjes opeten als ze de kans krijgen maar ja ze kweken ook als konijnen.
Zover ik weet kruisen ze niet maar hou me ten goede.

Beide hebben voer nodig met een hoog plantaardig aandeel. Zeker zullen ze elkaars kleintjes opeten als ze de kans krijgen maar ja ze kweken ook als konijnen.
Zover ik weet kruisen ze niet maar hou me ten goede.
Kun je ze niet hetzelfde voer geven? (Guppy voer(

Ja dat lijkt me geen probleem en dat heb ik ook wel gedaan met levendbarenden.

Zou je molly's platy's en Guppy's kunnen houden of niet? (En ze allemaal guppy voer geven)

Ze mogen hetzelfde voer krijgen, gewoon standaard vissenvoer. De meeste vissen in de hobby kunnen hetzelfde eten dus maak je daar niet te druk om. 🙂 En technisch gezien kunnen guppen en molly's kruisen, al gebeurt het niet zo vaak.

@jessicapilon ik denk dat je de link even moet aanpassen, ik krijg iets met facebook. 😀

Guppen, mollies en platys is een beproeft recept, dat zijn vissen die je prima samen kunt houden met standaard vissenvoer vaak houd je wat jongen over maar als je weinig voert dan lost het zich wel op.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan