Haarlem (NL) - P. Makkelie


D

Dennis_89

Guest
Kwaliteit van het assortiment
Het eerste wat me opviel was de enorme puinhoop in de zaak, het is er echt verschrikkelijk vol. Ook heb ik een aantal zieke vissen geteld. Ook zag ik aantal dode vissen liggen die er waarschijnlijk al een tijdje lag. Betta mannen dreven in zakjes in een van de bakken.

Breedte van het assortiment (vissen en producten)
Ze hebben van alles, planten, levend voer, diepvries voer, filters, medicatie, assortiment gericht op vijvervissen/planten en noem maar op. Het enige wat ik aandurfde waren de planten. Vissen, niet echt wat bijzonders of wat eruit sprong. Het gebruikelijke van een dierenwinkel met een vissenafdeling.

vriendelijkheid
Het personeel is wel bijzonder vriendelijk en biedt aan te bestellen als je iets zoekt.

Service
Er wordt ruim de tijd voor je genomen, en je staat niet lang zonder dat je iemand ziet verschijnen.

Kennis van zaken
Onvoldoende getest om daar een eerlijk antwoord op te geven.

Prijsstelling
Onder gemiddeld, goedkoop kwam zelfs bij me op.

Conclusie
Ik vond het erg leuk om er een keer rond te struinen (assortiment staat zelfs gedeeltelijk op boten aan de kade, planten! Niet de vissen.)
Levende dieren/voer kopen durf ik er echter niet. Ook de diepvries producten waag ik me niet aan, dit niet door een slechte ervaring maar door de uitstraling van de zaak zie ik de kans dat dit misschien ontdooid is geweest. Heb er wel een stel mooie planten vandaan.
 

Terug
Bovenaan