Jimmy
New member
- Lid geworden
- 6 april 2022
- Leeftijd
- 47
Hallo allemaal, ik ben Jimmy van den Berg.
Al mijn hele leven gefascineerd door de onderwaterwereld.
Misschien ooit wel begonnen door de snorkels..wat vrij snel overging in haaien en orcas.
Vrij snel 10 doornige stekelbaarsjes in een klein bakkie gehad. Zal zelf een jaar of 10 zijn geweest. Erg interessant en mooi vond ik dat toen.
Je wordt ouder, puber, pukkels, school, meisjes, bier.. Geen tijd meer voor een aquarium..
Eenmaal het ouderlijk huis uit, weer begonnen. Uiteindelijk werd dat een tanganyika biotoopje van 240 liter.
Ik en mijn kinderen hebben erg genoten van het gedrag van deze vissen!
Na een 'relatiebreuk' gestopt met mijn aquarium.
Maar nu, een jaar of 8 later is het bakkie weer gevuld, draait al weer een maand of 7.
Ik merk wel dat het lastiger is om mijn bestand zo te krijgen als ik dat wil.
Mijn aquarium in her kort:
Jewel Rio 240
Superfish pot filter xpro 1500
JBL externe verwarming
Zelfgemaakte achter- en zijwanden, grote stenen, slakkenhuizen, een beetje valnisneria en heel wat kilo's metselzand bepalen de inrichting.
Groet,
Jimmy
Al mijn hele leven gefascineerd door de onderwaterwereld.
Misschien ooit wel begonnen door de snorkels..wat vrij snel overging in haaien en orcas.
Vrij snel 10 doornige stekelbaarsjes in een klein bakkie gehad. Zal zelf een jaar of 10 zijn geweest. Erg interessant en mooi vond ik dat toen.
Je wordt ouder, puber, pukkels, school, meisjes, bier.. Geen tijd meer voor een aquarium..
Eenmaal het ouderlijk huis uit, weer begonnen. Uiteindelijk werd dat een tanganyika biotoopje van 240 liter.
Ik en mijn kinderen hebben erg genoten van het gedrag van deze vissen!
Na een 'relatiebreuk' gestopt met mijn aquarium.
Maar nu, een jaar of 8 later is het bakkie weer gevuld, draait al weer een maand of 7.
Ik merk wel dat het lastiger is om mijn bestand zo te krijgen als ik dat wil.
Mijn aquarium in her kort:
Jewel Rio 240
Superfish pot filter xpro 1500
JBL externe verwarming
Zelfgemaakte achter- en zijwanden, grote stenen, slakkenhuizen, een beetje valnisneria en heel wat kilo's metselzand bepalen de inrichting.
Groet,
Jimmy