Hallo allemaal


Z

ZinaZina

Guest
Nog nooit heb ik mij geregistreerd bij een forum en ben dus echt n supergroentje, mocht ik dingen fout doen, dan nu alvast sorry ; ) graag advies als ik dingen verkeerd plaats enz...heb werkelijk geen idee hoe een forum eigenlijk werkt...

Mijn naam is Zina, en ben nu sinds een half jaartje gegrepen door het aquavirus, wat ik nooit gedacht had van mezelf, maar begin een aardige aquariumnerd te worden, vandaar dat ik me graag meld op het forum, ken verder niemand die "het" ook heeft en mn man vindt het beduidend minder interessant dan ik ; )
(Ze zwemmen toch?)
Het begon met mn oudste dochter die voor haar 8ste verjaardag graag vissen wilde...
Dus ik had n bakje van 60cm op MP gescoord, dacht stiekem met haar visjes spotten in de dierenwinkel en dat ze dan 5 leuke mocht uitzoeken, en dat ik dan de avond voor haar verjaardag dat hele aquarium ging inrichten en de volgende morgen zou daar een mooie verrassing voor haar staan...pffff whahahaha ben ík even blij dat k toch per ongeluk n beetje ging lezen....
Hélemaal anders gedaan natuurlijk,
bakje van 60cm hebben we niet eens meer water ingedaan, staat nu op zolder te verstoffen..voor de zekerheid...
80cm gehaald, netjes 6 weken ingedraaid en begonnen met 6 corydoras sterbai en 6 japonicas......
Zullen we tóch nog maar 1tje groter....?
Dus nu 1 meter 200 liter en daar gaan we t maar even bij houden.
Wát een klap geld kost dat allemaal zeg, hebben nu een eheim classic 250 staan, wat eigenlijk niet genoeg is, maar we sparen voor een grotere, hopelijk volgende maand...
Inmiddels hebben we nu ook 7 guppen zwemmen, 1m 6v, waren er 8, maar 1 mannetje zó agressief dat we die na n weekje maar hebben teruggebracht.

Dusss, het 1ste advies wordt waarschijnlijk, je berichten kunnen korter...

Hoop veel te kunnen leren hier!
 
Haha leuk verhaal zina. Welkom. Ook fotos van je bak?
 
Ga ik zeker nog even plaatsen ; )
 
Welkom op Aquaforum Zina en we zijn allemaal gek op :foto:
 
Thanx ; )
Ga mn best doen, helaas is de camera van m n foon kapot, maar ga ff kijken hoe ik er een fotootje op krijg
 
Welkom, en wat enorm goed dat je je eerst ingelezen hebt, mijn oprechte complimenten daarvoor :thumbs:
 
Dank je!
Maar t had niet veel gescheeld ; )
 
Welkom op het forum. Ik ben ook heel benieuwd naar je bak
 
Dankjewel! Ja als de lampen aan zijn vanmiddag en de kids ff chill, ga ik even foto's maken ; )
 
Dusss, het 1ste advies wordt waarschijnlijk, je berichten kunnen korter...
Nee hoor, we houden wel van duidelijk omschreven berichten;)

En welkom natuurlijk.
 
Thanx!
 
Welkom!

Heel herkenbaar hoor dat de mensen er niet zoveel mee hebben en jezelf er uren mee bezig kan zijn en te lezen enz.

Van die 60cm een leuke garnalen bak maken :D
 
Ik heb een paar fotos bij de fotoalbums geplaatst, hij is nog niet helemaal naar mn zin, maar blijf er nu maar ff af.
 
Welkom!
 
Welkom Zinazina..duidelijk de aquakoorts te pakken, en je raakt dat waarschijnlijk ook nauwelijks of nooit meer kwijt, zeker niet als je hier op forum rondstruint tussen allemaal andere aquarioten, welkom in de wondere wereld van het onderwatergebeuren.
 
Dank je Ruben!

Jullie zijn allemaal erg vriendelijk en voel me welkom hier:engel:
 
En BigSmoke :petjeaf:
Ben dr ook "bang" voor haha
En dat terwijl ik nog nooit interesse had in vissies...
 
Welkom
 
Thanx guys! :petjeaf:
 
Welkom op het forum.
 
Dank je Biljoenblik ; )
 
Thanx Sschot:petjeaf:
 

Terug
Bovenaan