Hallo allemaal


Marianne🐟

New member
Lid geworden
7 juni 2023
Berichten
0
Leeftijd
42
hallo allemaal,
Mijn naam is Marianne en ik ben al een paar dagen de trotse bezitter van een aquarium van 65 liter.
Ik heb ik het verleden heel lang een zout water aquarium gehad, maar nu al een paar jaar zonder.
dus eigenlijk ben ik een echte beginner in het zoetwater avontuur.
Ik heb een start gemaakt met de opbouw en inrichting van mijn aquarium.
Begonnen met een voedingsbodem en fijn zwart grind wat decoratie stenen en wat beginners plantjes.

Ik vind het super leuk om veel tips en adviezen te krijgen en ik hoop dat ik veel van jullie kan leren.
Groetjes Marianne
 

Bijlagen

  • IMG_5440.jpeg
    IMG_5440.jpeg
    66 KB · Weergaven: 60
  • IMG_5442.jpeg
    IMG_5442.jpeg
    78.7 KB · Weergaven: 58
  • IMG_5443.jpeg
    IMG_5443.jpeg
    95.6 KB · Weergaven: 57
welkom, leesvoer genoeg hier
 
Doe maar stap voor stap meer planten erbij dan hoef je later niet met algen te worstelen.
 
Welkom! Ben ook benieuwd naar je toekomstige visbestand :) ziet er al leuk uit zo, mooi aquarium ook.
 
Welkom, al een idee wat de bewoners gaan worden?
Dank je wel super leuk om hier veel dingen te lezen en leren.
Ik denk dat ik wil kijken of ik een combinatie kan maken van garnalen en kleine visjes.
 
Doe maar stap voor stap meer planten erbij dan hoef je later niet met algen te worstelen.
Wil ook zeker meer planten gaan plaatsen maar ik moet eerlijk toe geven dat ik het best wel moeilijk vind om te kiezen welk ik kan en wil nemen
 
Ik zie net je binnenfilter en hou er rekening mee dat garnalen daar snel in kunnen komen. Kan meestal geen kwaad maar ik wil het toch even benoemen.
 

Terug
Bovenaan