Wat is er nieuw

Hallo allemaal

WsJohn

Member
AquaForum Donateur
Lid geworden
30 augustus 2024
Leeftijd
45
Hallo,

Ik ben John Lammers (44jr) en al sinds mijn tienertijd met aquaria bezig. Heb er door de jaren heen diverse gehad.
Na wat verhuizingen en geland te zijn op mijn nieuwe stekkie heb ik een 40cm garnalen bakkie en sinds kort mijn nieuwe 2 meter aquarium (200x60x70) welke ik een weekje terug heb ingericht en deze staat nu lekker in te draaien.

Ik heb vooraf al via dit forum (anoniem meegelezen) al een berg informatie kunnen vergaren om bij te lezen met nieuwe inzichten, technieken, enzovoort.
En ik vond het nu tijd om mezelf maar eens aan te melden en voor te stellen.
Tevens een mooie gelegenheid mijn nieuwe bak aan andere aquarianen te showen en wat vragen te gaan stellen op dit mooie forum!

Heb je vragen, stel ze gerust!

Bijlagen

• IMG20240825133852.jpg
    IMG20240825133852.jpg
    5.6 MB · Weergaven: 64
  • IMG20240824220331.jpg
    IMG20240824220331.jpg
    4.5 MB · Weergaven: 58
Welkom! Mooi aquarium, al enig idee wat erin komt na het indraaien?
Leuk met die tafel zo, de middelste kastjes gaan niet gebruikt worden? 😁

Welkom op het AF. Mooie scape 👍.

Welkom! Mooi aquarium, al enig idee wat erin komt na het indraaien?
Leuk met die tafel zo, de middelste kastjes gaan niet gebruikt worden? 😁
De tafel is zo aan de kant gezet wanneer nodig. Maar ik kan precies door het linkse en rechtse deurtje ver genoeg reiken om alles te bedienen en bekijken. De onderkast is geheel open van binnen, dat scheelt weer.

Wat erin komt, ben ik nog niet helemaal uit. Wil er in ieder geval een flinke school roodkop zalmen in doen en een school rasbora espei. Op de bodem een school van diverse corydoras soorten.
Een "cleanup crew" van japonica garnalen, slakjes, 'algeneters' welke precies weet ik nu nog niet. En wil nog een soort blikvanger in de bovenste waterlaag gaan doen. Zit nu te kijken naar een regenboogvis soort

Welkom John, mooie bak zo.

Thanx!

Mooie bak John, en welkom hier op het forum.

Haha, wie ik in het weekend ben laat ik even in het midden 😂
O jee, nog een John met rare gewoontes? Tja ik heet ook John al is mn forumnaam anders dus Andre denkt dat elke John nu Jessica heet :DD 😉

Heerlijk 😂

Nee hoor, afgezien van viking geïnspireerd haar, flink wat tattoos en een muzieksmaak waar menig zijn oren voor afschermt, vind ik mezelf best "normaal" 😁

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan