Hallo aquarianen!


L

Luc Extra

Guest
Eindelijk... ik kan wat zeggen hier ?

Niet dat ik hier echt nieuw ben trouwens... maar tot nu toe ben ik meer een 'lezer' geweest... want, om ergens op te reageren of om ergens op aan te vullen... moet je eerst een gefundeerde mening hebben, of kennis van zaken... of een sterke overtuiging hebben van je feitelijke juistheid ?

Ik ben een starter... of beter gezegd een herintreder... ooit begonnen en weer snel gestopt met een veel te klein bakje, zoals wel meer mensen.
Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met informatie inwinnen over aquaristiek omdat het toch weer begon te kriebelen. Vele, vele uren op informatieve kanalen gekeken (op Youtube) en op diverse forums rondgesnuffeld.

Dit forum beviel mij goed, vandaar dat ik vanaf nu ook daadwerkelijk kan spreken hier! ?
Maar geen zorgen, het zal voor mij echter nog steeds vooral veel lezen blijven hoor haha.

Voor wie tot helemaal hier is gekomen met lezen.... de groeten en chapeau!! ?
 
Welkom Luc.
 
Welkom op het AF, binnenkort zien we wel wat voorbij komen, geen druk ?.

Gr. Ed
 
Ook starters zonder enige kennis mogen wat zeggen hoor.
Zeg je iets wat niet klopt wordt je snel gecorrigeerd en daar leer je dan weer van.
 
welkom hier
 
Dag Mr. Extra,

Van harte welkom hier op het forum! :petjeaf:
Ik vind het forum ook al een lange tijd een hele prettige plek om veel kennis op te doen en ideeen en plannen uit te wisselen. Ook vind ik het altijd erg leuk om projecten van anderen te volgen waar ik zelf waarschijnlijk nooit aan zou beginnen. Een soort van kijkje achter schermen gevoel krijg ik daar van.

Leuk dat je ooit al eens bent begonnen en nu dus opnieuw wilt gaan beginnen en wat fijn om te lezen dat je jezelf nu zo goed aan het inlezen bent en veel video's aan het bekijken bent op YouTube. Er zijn veel interessante kanalen te vinden en er zwerft hier op het forum ook ergens een topic rond met tips voor leuke kanalen op YouTube.

Als je interesse hebt wil ik best een poging doen om die te vinden voor je hoor! ;)

"...want, om ergens op te reageren of om ergens op aan te vullen... moet je eerst een gefundeerde mening hebben, of kennis van zaken... of een sterke overtuiging hebben van je feitelijke juistheid ?"
Nee hoor. Ik heb met regelmaat een topic gelezen waar ik maar de helft van begreep. Juist door vragen te stellen wordt je wijzer. De drempel kan soms vrij hoog voelen voor mij. Maar ik heb juist door mijn brutale en soms naïeve vragen heel erg veel geleerd hier op het forum! :petjeaf:
 
Hej! Welkom
 
Hey! Van harte welkom op het AF!
 

Terug
Bovenaan