B
Basdekker
Guest
Hoi hoi,
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben dus Bas, ik heb vroeger een aquarium gehad met een aantal guppen. Maar dat aquarium heb ik op gegeven moment weggedaan.
Nu heb ik laatst het aquarium van mijn broer overgenomen (Leegstaand). Een week later, nu dus ziet deze er zo uit:
(Op de foto lijkt m'n bak donkerder dan hij is)
Alles wat ik gehaald heb, heb ik gehaald bij de rifwachter in Hilversum.
Ik heb liggen in mijn bak:
Voedingsbodem 9in1 van Dennerle
Zwarte grond en fijn zand
Verwarmingselement
Filter
Een simpele fles met CO2 (handmatig)
Plantenvoeding (JBL ferropol 24)
De planten:
Monte Carlo
En nog een aantal andere planten, hier had ik een paar vragen over.
Of tenminste... ik heb ik geen idee wat deze planten zijn. Iemand hier die weet welke planten ik heb?
Wie helpt me het lijstje met planten afmaken?
Eeeennnnn... ik wil garnaaltjes en en kleine visjes als Mn bak eenmaal klaar is voor zn bewoners. Heeft iemand suggesties?
Zelf wilde ik iig guppies maar ook de Indische modderkruiper hebben, maar gaat dit goed met de monte Carlo?
De guppies wil ik eventueel wel overwegen voor een andere makkelijk te 'fokken' klein visje.
Dat was hem wel weer even voor nu.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Iig hallo!
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben dus Bas, ik heb vroeger een aquarium gehad met een aantal guppen. Maar dat aquarium heb ik op gegeven moment weggedaan.
Nu heb ik laatst het aquarium van mijn broer overgenomen (Leegstaand). Een week later, nu dus ziet deze er zo uit:
(Op de foto lijkt m'n bak donkerder dan hij is)
Alles wat ik gehaald heb, heb ik gehaald bij de rifwachter in Hilversum.
Ik heb liggen in mijn bak:
Voedingsbodem 9in1 van Dennerle
Zwarte grond en fijn zand
Verwarmingselement
Filter
Een simpele fles met CO2 (handmatig)
Plantenvoeding (JBL ferropol 24)
De planten:
Monte Carlo
En nog een aantal andere planten, hier had ik een paar vragen over.
Of tenminste... ik heb ik geen idee wat deze planten zijn. Iemand hier die weet welke planten ik heb?
Wie helpt me het lijstje met planten afmaken?
Eeeennnnn... ik wil garnaaltjes en en kleine visjes als Mn bak eenmaal klaar is voor zn bewoners. Heeft iemand suggesties?
Zelf wilde ik iig guppies maar ook de Indische modderkruiper hebben, maar gaat dit goed met de monte Carlo?
De guppies wil ik eventueel wel overwegen voor een andere makkelijk te 'fokken' klein visje.
Dat was hem wel weer even voor nu.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Iig hallo!