Wat is er nieuw

Hallo mede aquarianen!

Aqua Tim

Well-known member
Lid geworden
10 juni 2020
Leeftijd
31
Hallo allemaal,
Ik ben Tim 26 jaar en kom uit Zevenaar (Gelderland). Ik werk als Meettechnicus bij een maritiem onderzoek centrum.

Mijn grootste hobbys en passies zijn aquaria en vijver, katten, wandelen en klussen.

Ik ben al een aantal jaar lid van een ander forum. Maar het leek mij leuk om mij hier ook aan te melden, ook wil ik graag wat inspiratie en adviesen voor mijn nieuwe aquarium.
De afmetingen zijn 110x75x75

Hierover zal ik een nieuw topic over aanmaken

Bedankt voor het lezen

Welkom Tim.

Dankjulliewel allemaal! Foto van m'n kale bak met alleen hardscape, een island scape. 2 dagen geleden gevuld, Lamp staat uit wachtend op plantjes, nog 2 weekjes.

Bijlagen

• 20200610_093404.jpg
    20200610_093404.jpg
    105.6 KB · Weergaven: 105
  • 20200609_095514.jpg
    20200609_095514.jpg
    100.2 KB · Weergaven: 100
Dankjulliewel allemaal! Foto van m'n kale bak met alleen hardscape, een island scape. 2 dagen geleden gevuld, Lamp staat uit wachtend op plantjes, nog 2 weekjes.
Mooi op tijd om een Fotoalbum aan te maken waar je gelijk een mooi document krijgt door de jaren heen van de veranderingen en beslissingen die je hebt gemaakt ;))

Welkom Aqua Tim.

Leuke bak. Qua hoogte ideaal voor de planten. Doe je, omdat je bij een maritiem centrum werkt, ook ooit aan diepzeeduiken?

Welkom Aqua Tim.

Leuke bak. Qua hoogte ideaal voor de planten. Doe je, omdat je bij een maritiem centrum werkt, ook ooit aan diepzeeduiken?

Dankjewel, Nee jammer genoeg van niet onze basin is 10meter diep met een put van 30meter. Ik doe wel aan duiken maar niet dieper als 30meter.

Welkom bij de club.

Welkom Tim, mooie bak en we zien je vorderingen graag ?.

Gr. Ed

Welkom Tim! Zevenaar... Ik kom uit Didam 🙂 Wie weet kunnen we nog eens stekjes uitwisselen.
Van welk forum kom je als ik vragen mag?

Welkom Tim! Zevenaar... Ik kom uit Didam 🙂 Wie weet kunnen we nog eens stekjes uitwisselen.
Van welk forum kom je als ik vragen mag?
Heey didam dat is dicht bij! Dat kunnen we zeker eens doen. Ik kom van AquaforA.

• Leuk
Waarderingen: FRMB
Hoi Tim mooie bak, welkom

😊Dankuu

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan