Hallo vanuit Grimbergen (Belgie)

O

OVL

Guest
Hallo iedereen,
mijn naam is Olav (50j oud)
Ik heb sinds jaren een aquarium staan, heb er echter nooit teveel aandacht kunnen aan besteden. Planten gingen regelmatig dood, enz,enz, vissen bleven altijd ok (heb sommige vissen sinds jaren!!!)

Nu zit er een CO2 systeem in de bak, en 2 weken geleden led lights met dag en nacht controller TC420. Ik kan deze spijtig genoeg niet geprogrammeerd krijgen (lijkt niet
te reageren op computer (device unknown)!!!!!
als iemand me kan helpen :thumbs: :help:

De voorgeprogrammeerde programma's zitten er wel in en ik moet eerlijk zeggen dat de planten het beter doen!!!!!

mijn vissen in het aquarium:
platy's guppy's,neons, L201 hypancitrus, L128 blauw, kegelvisrasbora, modderkruiper en 6 garnalen.

zover voor nu,
alvast bedankt me te ontvangen op dit mooie forum :petjeaf:
 
Welkom Olav.
Heb je de TC420 tijdens het programmeren aangesloten op de voedingsbron? dit is ��n van de veel voorkomende onduidelijkheden in de handleiding.
 
Hallo Ton,
bedankt voor de verwelkoming en de super snelle reactie !!!! :thumbs:

Neen, was niet aangesloten op voedingsbron. Stond vermeld dit niet te doen! :S
Dus WEL aansluiten volgens jou?
 
Yep, ook dat was mijn probleem des tijds :D :stom:
 
Bedankt voor de info Ton,

ga dit morgen zeker proberen !!!!! word gek van dat ding en de handleiding is niet duidelijk ;( :6
 
Even kort door de bocht, sluit het hele systeem aan volgens de de gebruiksaanwijzing, programmeer eenvoudig het gewenste programma, maak contact tussen de pc en de TC420 druk op het tijdsymbool en download het programma.
 
Welkom overigens natuurlijk. Ik heb op je specifieke vraag je topic verplaatst zoals je ziet want ik denk dat je hier gerichtere antwoorden kan verwachten.
 
Hello,
Heb zonet geprobeerd met de voeding aan op de tc420 : ... NIETS :stom:
nog altijd "device unknown" . Heeft iemand soms een voorbeeld van een handleiding?? Ik heb er meer dan 1 gevonden op het internet, maar niets schijnt t e werken :oops: :help:
 
OK bedankt Ton, ga het morgen nogmaals proberen :c
 
Dank je John,

Het is me eindelijk gelukt met de led controller

Bedankt voor de goede info Ton :petjeaf: :thumbs:
 
Terug
Bovenaan