Wat is er nieuw

hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter peter@5
  • Startdatum Startdatum
P

peter@5

Guest
Begin langzamerhand een beetje door te krijgen hoe het forum werkt, en heb dus net ontdekt dat ik me kan voorstellen. Wel zo gemakkelijk als men weet wie weer iets wil weten :))
Ik ben Peter 55 jaar oud uit het mooie Middelburg. Al zoekende naar een nieuwe hobby, ben ik via mijn liefde voor planten tercht gekomen bij aquaria, waarbij vooral het scapen mijn interesse heeft.
Voordat ik mij daar echt mee ga bezig houden wil ik eerst ervaringen opdoen met de symbiose tussen vissen en planten en alles waar daar bij komt kijken.
Waterplanten hebben nu eenmaal andere verzorging nodig dan bv een cactus. en dan de vissen natuurlijk. Waar ik mij eerst focuste op alleen het scapen ben ik steeds meer gaan voelen voor een bak met planten en dieren, vandaar nu dus een aquarium. Veel antwoorden zie ik op dit platform voorbij komen, nog meer vragen zal ik graag stellen, en alvast dank voor ieders hulp.
Tot zover, groeten uit Zeeland
Peter

Welkom Peter.

Welkom Peter

En het klopt dat waterplanten een andere verzorging nodig hebben dan een cactus. Positief puntje - je kunt ze nooit teveel water geven 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan